Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 1 maart 2012

't Is mij ontgaan.......

Vanochtend toen ik de mail opende, werd ik aangenaam verrast met een lieve mail, "speciaal voor mij" (een mail die naar meer "mij's" verstuurd kan worden). Met een lief gedicht:


Geluk maakt je vriendelijk 
Beproevingen maken je sterk 
Verdriet houdt je menselijk 
Mislukkingen houden je nederig 
Maar alleen de hoop laat je vooruitgaan....


Zonet ontving ik een digitale kaart:

de afzender heb ik bedankt met een kaart!

Vandaag, 1 maart blijkt het complimentendag te zijn. Deze keer is deze dag mij ontschoten! Ik hoop dat het voldoende mijn gewoonte is, om welgemeende complimenten uit te delen, vandaag op 1 maart en alle volgende dagen!


Lieve webloggers, voor jullie de complimenten, dat je mijn weblog volgt omdat je dat leuk vindt, en dank je wel voor jullie reacties! Dat maakt het bijhouden van je blog nog leuker!

9 opmerkingen:

roysfoto zei

Ja, ik maak ook een complimentje voor jullie beiden, gewoon omdat jullie mensen met een goed hart zijn.

Ingrid zei

Wat een grappig fenomeen, complimentendag.

Een complimentje ontvangen en geven is altijd leuk als het gemeend is, vandaag of iedere willekeurige andere dag.

Mrs. T. zei

Graag gedaan. ;-)

Sophia zei

I ben t helemaal met je eens !!

Elise zei

Ik kom graag lezen hoor.

Fijne avond

Elise

Carla zei

Compliment aan jou...dat ik hier altijd graag even gezellig kom buurten om je blogjes te lezen.

lieve groetjes Carla.

klaproos zei

daar knap je lekker van op hé fenny,
heerlijk om dat te ontvangen:-)

° Insoon ° zei

Ik kom hier altijd met plezier even langs.. en tegenwoordig heb je bijna elke dag wel iets bijzonders ;-)

Een fijn weekend!
liefs Insoon

marjolein vh pl zei

Het compliment is wederzijds en jullie hebben het eigenlijk veel meer zelfs dubbel en dwars verdiend.
Was dus duidelijk wat logjes achter !