Geluk maakt je vriendelijk
Beproevingen maken je sterk
Verdriet houdt je menselijk
Mislukkingen houden je nederig
Maar alleen de hoop laat je vooruitgaan....
Zonet ontving ik een digitale kaart:
de afzender heb ik bedankt met een kaart!
Lieve webloggers, voor jullie de complimenten, dat je mijn weblog volgt omdat je dat leuk vindt, en dank je wel voor jullie reacties! Dat maakt het bijhouden van je blog nog leuker!







9 opmerkingen:
Ja, ik maak ook een complimentje voor jullie beiden, gewoon omdat jullie mensen met een goed hart zijn.
Wat een grappig fenomeen, complimentendag.
Een complimentje ontvangen en geven is altijd leuk als het gemeend is, vandaag of iedere willekeurige andere dag.
Graag gedaan. ;-)
I ben t helemaal met je eens !!
Ik kom graag lezen hoor.
Fijne avond
Elise
Compliment aan jou...dat ik hier altijd graag even gezellig kom buurten om je blogjes te lezen.
lieve groetjes Carla.
daar knap je lekker van op hé fenny,
heerlijk om dat te ontvangen:-)
Ik kom hier altijd met plezier even langs.. en tegenwoordig heb je bijna elke dag wel iets bijzonders ;-)
Een fijn weekend!
liefs Insoon
Het compliment is wederzijds en jullie hebben het eigenlijk veel meer zelfs dubbel en dwars verdiend.
Was dus duidelijk wat logjes achter !
Een reactie posten