Het is al weer een week geleden dat we terug kwamen van de vakantieweek. Vorige week vrijdagavond ging ik samen met C. naar Vuile Huichelaar: de zaal zat voornamelijk vol met vrouwen en we konden flink meezingen. Vrolijk, gezellig en leuk!
Mannen hebben voetbal en vrouwen... die hebben Vuile Huichelaar! Na het enorme succes van hun eerste meezingspektakel Vuile Huichelaar, en afgelopen seizoen Vuile Huichelaar 2, 't Zal je Kind Maar Wezen, trekken Paulette Willemse en Saskia van Zutphen (Mrs Einstein) in seizoen 2011-2012 opnieuw door het land met hun hilarische meezingcabaret Vuile Huichelaar 2. Saskia van Zutphen zegt over het succes van Vuile Huichelaar: "Het is een cadeautje om al die zingende vrouwen overal achter te laten. Mensen vragen wel eens, wordt het niet saai, iedere avond hetzelfde? Maar ik ben als een aap die de hele avond nootjes gevoerd krijgt, het is goddelijk. Want ons publiek zingt zo mooi en zo hard, ze lachen en ze huilen, wat willen we nog meer?"
De mannen worden flink op de hak genomen, en de volgende dag zag ik in een schoenenzaak een tafereel, dat heel goed in deze voorstelling zou passen. Een verkoopster vroeg aan een man, of ze iets voor hem kon doen. Antwoord: "Nee hoor, ik loop alleen maar achter mijn vrouw aan.........".
De week is verder omgevlogen: dinsdag was weer mijn oppasdag op Julius: een kind dat zó blij kan lachen!
Woensdag ben ik er ook onverwacht gebleven, want Marjolein moest bij de kaakchirurg haar verstandskies laten verwijderen, en ze had er flink last van. Trouwens, het is geen straf hoor, om voor Julius te zorgen!
Gisteren zijn mijn oren uitgespoten: twee weken geleden zou ik op een beurs mijn gehoor laten testen, maar na een kijkje in mijn oor, bleek dat dat niet mogelijk was, want er bleek een grote prop in mijn oor te zitten.
En vandaag was eindelijk het laatste bezoek aan de fysiotherapeut. Uiteindelijk heeft Tens therapie mij goed geholpen (lage rugpijn). Ik mocht het apparaat met elektroden 6 weken lenen, nu schaf ik het zelf ook aan. Of de zorgverzekering het vergoedt, moet ik nog nagaan).
(Net als mijn laptop die regelmatig 'stroom' nodig heeft, ga ik ook 2x per dag 'aan de stroom".)
De rug zal wel altijd een zwakke plek blijven, maar ik weet nu goede oefeningen, ik heb zometeen zelf Tens-therapie en moet er goed op letten dat ik niet te lang zit, sta of lig. Steeds even bewegen tussendoor.







6 opmerkingen:
Jij hebt dus weer een paar bewogen dagen achter de rug.
nee oppassen is echt geen straf op die ukkies hè!!
Die Tens therapie...dat heeft mijn aandacht wel getrokken...als je daar meer over weet hoor ik dat héél graag van je!!
fijn weekend...lieve groetjes Carla.
Hmmm, over die therapie moet ik eens wat meer weten. Misschien nog iets voor mijn rugpijn…
Goh, nog nooit gehoord van dat soort therapie. Fijn dat je zo tevredev bent met het resultaat.
Leuke show lijkt me dat!
Zo, dus je hoort alles weer beter en je rug voelt weer goed. Fijn hoor! Nu moet je het dus zelf bijhouden. Moet je echt twee keer per dag aan het apparaatje?
Fijne zaterdag!
Heerlijk voor je dat je zo kan genieten van een avondje weg!
Fijn dat je hebt genoten van je avondje uit ! Oei ...een prop ...Nu weer een beter gehoor nu ze uitgespoten zijn ? ....Fijn dat je succes hebt met die therapie...Ken ik niet ... Dus met dat apparaat baat als je aan de stroom gaat :-)
Fijn weekend hoor
Groeten Sophia
Een reactie posten