Toen ik op het station aankwam, is het even puzzelen, hoe je moet lopen naar de bestemming. "In oostelijke richting"..... ja, dat zegt mij niets! Met je mond kun je vragen, en het meisje aan wie ik het vroeg, vroeg het aan haar vriend die met de auto op haar wachtte. "O, ik kom daar langs: stap maar in, dan brengen wij u wel!"
Kijk, dat is weer een fijne manier om met elkaar om te gaan.
Er waren zelfs twee buitenlandse dames op dit event afgekomen, uit Frankrijk en uit Duitsland!
Het is zó inspirerend om met andere liefhebbers samen te zijn. Bijna niemand kent iemand die dichtbij je woont, met wie je dit kunt delen. Dus een beetje een hobby die je voor jezelf hebt.Het delen doe je vooral met digiscrappers via de website, maar 'in real life' sta je toch alleen.
Het was erg gezellig en zo ongedwongen...... iedereen kon de gemaakte boeken bekijken, of via de laptop de lauyouts bekijken. En voor specifieke vragen was er ook wel weer iemand die je verder kan helpen.
Deze bijeenkomsten reserveer ik graag!







11 opmerkingen:
Leuk geweest dus, en een ervaring rijker!! Dus we gaan nu nog meer een mooier scraps enzo van jou zien? ;)
Dus een leuk en nuttig dagje, wij kunnen ervan meegenieten!!
Wat leuk om iedereen nu in levende lijve te zien.
En nog veel opgestoken ?
Zal vast wel ;-0
Leuk hoor, zo'n inspirerende bijeenkomst.
Zomaar bij een vreemd iemand in de auto stappen? Jij durft!!!
Fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad!!!
Grtz Serena
Zie ik daar nou iemand met een wacom bord tekenen ? Die heb ik ook !
Ziet er heel gezellig uit hoor en wat aardig dat ze je even afgezet hebben.
gr. Elise
Altijd leuk zulke uitjes!!
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Nog wel iets er van opgestoken ? Heb een fijne dG
Groetjes Sophia
Je bent wel heel enthousiast. Leuk dat je op die manier je ervaringen met elkaar kunt delen.
Dat klinkt als een geslaagde dag. Leuk dat je er zo enthousiast over bent :-)
Een fijne dag!
liefs Insoon
Dus leuk en gezellig.
En zo te zien een echte damesaangelegenheid?
Een reactie posten