Om toch even wat van me te laten horen.
Zo gek, dat er van bloggen maar niets komt..... op de Lentetuin vorige week heb ik vooral foto's genomen waar ik iets mee wil doen met bewerken, maar omdat er eerst andere bewerkingen nog wachten, wordt ook dit nog even uitgesteld!
Dank jullie wel voor jullie reacties, en ik laat me op jullie blogs ook wel weer zien, hoor!
Morgen ga ik naar Nunspeet voor het Digiscrap-event: scrappers die elkaar opzoeken en waar we van elkaar ideeën kunnen opdoen, en waar we terecht kunnen met vragen en natuurlijk elkaars werk bekijken!
Maar hier de beloofde foto:






8 opmerkingen:
dat is wel een heel speciala tuintje fenny:-)
@ klaproos: kunstig opgehangen op de Lentetuin.
Ja, bijzonder hè, die bollen die zonder grond kunnen uitgroeien tot bloem.
Veel plezier vandaag in Nunspeet!
Wat een grappig gezicht hoe die bolletjes zo bloeien. Leuk zo'n scrap-event...leer je vast weer iets :)
En wat betreft de sinaasappelsap waar ik het over had...nee zitten geen toevoegingen in hoor...ik pers het zelf met de machine die er staat :)
Fijne zondag hoor
Een originele manier om de lente te tonen.
Succes met alles. Heerlijk toch dat je zoveel doet en kunt doen.
Hallo Fenny,
Het is wel heel lang geleden dat ik wat van me heb laten zien. Excuus daarvoor.
Misschien had je al gemerkt dat mijn weblog nauwelijks nog werkte. Daar is sinds gisteren verandering in gekomen en nu heb ik er dan ook weer zin in.
Groetjes!
Bijzonder dat die bolletjes zo kunnen bloeien. Zag het laatst ook bij ons in het tuincentrum; hadden ze allerlei bolletjes op takken vastgemaakt. Leuk gezicht :-)
Veel plezier op het scrap-event, daar doe je vast weer leuke ideetjes op.
Een fijne dag!
liefs Insoon
Nou ja....Ik zal t commentaar maar voor me houden ....
Leuk ..zo'n ontmoeting van meerdere DIGITALE scrappers....
Leer je vast weer veel van elkaar !
Eeen fijne week voor jou
Groeten Sophia
Een reactie posten