Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

woensdag 29 februari 2012

Miezerig weer, wél gezellig

Je kunt van die sombere gezichten tegenkomen, alleen al omdat mensen zich zo laten beïnvloeden door het weer.
Ik begon vandaag met het terugbrengen van de digitale fotolijst.
Stekker in het stopcontact - niks! Dit had de verkoper nog nooit meegemaakt en hij zei direct dat hij mij een ander zou geven! Gelukkig, niks reparatie!
Toen ging ik nog even kijken bij Cecil....... Kíjken werd passen en passen werd kopen. Met de pinpas van Andries, want die van mij is onleesbaar!
Toen naar de vriendin. Fijn van het terugbrengen van de lijst, anders was ik nu niet naar haar toegegaan. zoals altijd was het erg gezellig!

De post bracht de nieuwe pinpas, en ik kreeg een brief van Connexxion, na mijn klacht toen de buurtbus mij laatst voorbijreed. Excuses en het mocht niet voorkomen, en omdat ze het zo vervelend vonden, dat ik niet op hun dienstverlening kon rekenen, werd mij een geschenkdagkaart aangeboden. (Nu moet ik maar een lange reis uitzoeken, om er gebruik van te maken. Het zijn meestal maar korte stukjes die ik maak met de bus).
Naaiklusjes gedaan, bijna klaar en een goed gevoel over deze dag!

Vrienden zijn gisteren opa en oma geworden, een oud-collega is vandaag moeder geworden. Geluk! Andries kwam thuis met een verdrietig bericht, het overlijden van een collega. Ja, ook 61 jaar, net als Andries. Andries' pensioen komt dichterbij, en we fantaseren er op los, hoe de tijd straks wordt ingevuld. Voor de collega mag het niet meer zo zijn....... Wat een verschil.

6 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Het leven kent vele gezichten. Blije en verdrietige.

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. je zou bijna gaan wensen dat er iets stuk gaat én dat je er heel ver voor moet teruggaan? :-)))

jij hebt een dag met een gouden randje gekregen, fenny!

een dikke proficiat aan de kersverse mama's, papa's, oma's, opa's, tantes, nonkels, .. ;-))

mijn medeleven voor de collega van andries.

@ cultuurprijs?
euhh .. zoiets, ja! ;-))

‘t gaat hier om DE oscar, fenny!
DE oscar van hollywood! :-))

Ingrid zei

En heb je al tijd gevonden om de nieuwe fotolijst uit te proberen? Anders 'mag' je nog eens gezellig bij je vriendin langs!

Netjes van Connexxion hoor, zo hoort het! Of nee, eigenlijk had het niet mis mogen gaan, maar goed, dat is dus gebeurt en nu mag je dus een dagje gratis op pad.

Tja, het leven brengt mooie en verdrietige momenten. Carpe diem....

marjolein vh pl zei

Ja, wat erg hè zo onverwachts, hier in de buurt ook opeens iemand van onze leeftijd....brrr
Dat miezerige weer heeft ook veel plannen voor ons met Maartje in het water doen belanden ;-(
Maar het blijft gezellig zo`n meiske om je heen.

astridvanbeers zei

Het leven in een notedop: geboorte - dood.

Elise zei

Fijn dat je de lijst terug kon brengen, reparatie is idd ook zowat .. duurt weer zolang voor je hem dan weer hebt.
En verdriet en geluk, allemaal tegelijk.

fijne dag, Elise