Wat hebben we heerlijk gefietst, en na een fietstocht heerlijk in ons vakantiehuisje gegeten: uit een krat. Alles zat er in om gezellig te gourmetten. Alleen... de wijn was op, de winkel op het park gesloten. In de tijd dat het gourmetstel stond warm te worden, fietste Andries zich warm naar AH in Putten, om toch nog een fles wijn te halen. Het smaakte goed, en het was gezellig. We hebben nog nooit samen 'gegourmet', altijd samen met anderen!
Op donderdag gingen we naar de Hoge Veluwe. Eerst in het Kröller-Müllermuseum, toen in de beeldentuin, waar het heerlijk toeven was, want wát een prachtig weer!
En mooi opzwepend geluid van 'trommelaars'. De naam zal wel niet goed zijn, maar o, wat houd ik van die ritmes en dat geluid!
Er waren ook groepen met kinderen, deze foto vind ik onverwacht zo grappig: de V-vorm van het gewei op het beeld, de V op het shirt en de omgekeerde V in de vorm van zijn benen!
Na de beeldentuin fietsten we over de schitterende Hoge Veluwe naar het jachthuis sint Hubertus. We hadden er een rondleiding. De groep is dan niet groteer dan 8 mensen, nummer 8 kwam niet opdagen, dus we waren met z'n zevenen. Eindelijk konden we nu eens kijken in dit jachthuis, van architect Berlage.
De klok deed ons herinneren aan de zomertijd!
Na de rondleiding was er weer fietsgenot, langs flinke zandverstuivingen.
Tja, en toen was vrijdag deze mooie week al weer voorbij!
Gelukkig had ik voor de avond nog een verjaardagscadeau: samen met C. naar de schouwburg. Dat kan in een volgend blog!
En dat mooie weer, dat gaat gewoon lekker door!












13 opmerkingen:
Wij doen t af en toe...Gourmetten samen :-) Haha....geen wijn ...gelukkig is AH daar dichtbij:-)
Prachtig weer voor De Hoge Veluwe ...en leuk he om in St Hubertusslot rond te kijken .
Jullie hebben een heerlijke week gehad !
Nu weer over tot de orde van de dag ?
Groeten Sophia
Dat is ook wel uniek, een keer gourmetten met z'n tweeën.
Dat lijkt me een djembe groep.
Jullie hebben zichtbaar een mooi uitje gehad en mooi weer getroffen.
Dat ziet eruit als dat jullie het héél gezellig gehad hebben!!
Leuk!!
Wat hebben jullie een heerlijke week gehad!
Wow, geweldig zeg. Wat een heerlijke dingen hebben jullie gedaan!
Wat een heerlijke vakantie zo. Lekker om even bij te tanken.
Lekker uitgerust en opgekikkerd? Dan maar weer aan de gang met een heerlijke vakantie "in mind".
Dat ziet er uit als een heerlijk ontspannen weekje. Nu weer back to normal?!
Fijne week
Zo te zien hebben jullie heerlijk genoten. En lekker gegeten ook nog erbij.
Fijn dat het goed bevallen is. De Veluwe is een prachtig gebied, daar kan je best een week in doorbrengen zonder je te vervelen. Zeker als het weer meewerkt. En dat deed het!
Dat gourmetten zag er goed uit en smaakte de wijn nu extra goed ?
Maar wat is het daar mooi hè
En wat een superweer hadden jullie wel niet !
Dat het jammer genoeg weer over is ,is wel logisch.
Maar de foto`s heb je nog :-)
Heerlijke dagen zo Fenny! En hebben jullie echt nooit eerder samen gegourmet? Wij wel (regelmatig)...en dat is idd zo gezellig, hele andere gesprekken krijg je dan! ;)
Mooi is de Hoge Veluwe he...wij zijn er ook weleens geweest, ook naar het museum en jachthuis, prachtig!
Jullie hebben het ook maar goed getroffen zeg met het prachtige weer!!
Fijn dat jullie zo genoten hebben met z'n tweetjes. En de Hoge Veluwe.. dan waren jullie bij mij in de buurt :-) Gezellig ook zo samen gourmetten.. en jullie hebben het wel super getroffen met het weer!
liefs Insoon
Ziet uit als een heerlijk weekje met zijn tweetjes… Ik vind zelf dat het ook weer eens tijd wordt om er een paar daagjes tussenuit te piepen.
Een reactie posten