Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

woensdag 4 januari 2012

Januari!

Ja, januari!
Na een gezellige oud en nieuw-viering, met voor ons heel veel en gratis siervuurwerk van omwonenden, stapten we op 1 januari weer als vanouds het nieuwe jaar in.
Ik zie het nieuwe jaar niet graag als 'een nieuw begin', we gaan weer verder!
Wat er was, gaat mee, wat er komt, zal komen!
Op nieuwjaarsdag hadden we een stroomstoring. Gelukkig overdag, maar je mist het toch! Geen tv, geen kerstverlichting, geen radio, geen............. Nou vul maar in waar we zo aan gewend zijn.
Na anderhalf uur was de stroom weer terug!

Vandaag is Andries weer gaan werken, hij was anderhalve week vrij. Voornamelijk een relaxte tijd met voldoende ontspanning! Heerlijk voelt dat in deze tijd!
Zo gingen we maandag naar de film Nova Zembla, een film die ik niet geweldig vond: ondanks het 3D-effect.
Ik heb steeds de kerstkaarten laten zien, en we kregen er nog één:
Hé, dat bibberhandschrift kwam ons wel heel bekend voor: van onze oom , van wie we al een kaart gehad hebben met adressticker. Bovendien heeft hij ons ook nog gebeld!

Een schrik vandaag toen we in de krant lazen, dat iemand die we kennen is overvallen en mishandeld. Afschuwelijk. Geen woorden voor! Is het mogelijk om daarna weer rustig in je stoel te zitten?

10 opmerkingen:

Carla zei

ja idd we gaan gewoon door...niks nieuw...er zullen alleen nieuwe dingen bij komen.
Die oom was een beetje in de war??...nou ja beter te veel dan te weinig moet je maar denken!!
Of je nog rustig in je stoel kan zitten vraag je...het is té erg voor woorden dat je bijna denken moet dat iemand dat gewoon kan hè!!...Bah!!
Nou meis...maak er wat mooi's van dit jaar.

liefs Carla.

Wil zei

Inderdaad: we gaan verder! Ik wens jullie het beste toe voor 2012!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik wens jullie kennis heel veel sterkte en liefde!
wat vreselijk om zoiets te moeten meemaken! :-((

nee, met nieuwjaar verandert er niks.
tenzij hier mss de belastingen? :-))

Mrs. T. zei

Mijn ouders gingen ook naar Nova Zembla en waren ook niet echt enthousiast. Dus ik ga niet.

Wat verschrikkelijk van die mishandeling. :-(

Serena zei

Hmmm, van anderen hoor ik weer dat Nova Zembla geweldig was. Smaken verschillen duidelijk…

Grtz Serena

° Insoon ° zei

Heerlijke periode, maar 't is ook wel lekker dat alles weer in 't gewone ritme zit.
De meningen over Nova Zembla verschillen volgens mij nog al wat. Jammer dat jullie 'm vonden tegenvallen. En afschuwelijk van de mishandeling...

liefs Insoon

marjolein vh pl zei

Oh...wat erg...je kan zowat niemand meer vertrouwen.
Erg dat er lieden zijn die nog steeds het verschil tussen `mijn en dijn` niet weten.
We gaan gewoon weer verder met rugzak en al ;-)
Het is alleen een nieuw hoofdstuk en dat voelde vroeger in je schrift ook goed aan ;-)

roysfoto zei

Net wat je zegt, doorgaan op de ingeslagen weg.Hopelijk komen er niet veel mensen op hun weg die misbaksels tegen die liever nemen, zelfs met geweld, dan geven.
De democratie is veel te tolerant geworden.

Jetske zei

Uiteindelijk is 1 januari nauwelijks anders dan 31 december.
Voor de nabestaanden van de omgekomen meisjes in Huizen is 4 januari werkelijk anders dan 6 januari. Wat een drama.
Zo ook die overval van jullie bekende, wat een nare wereld.

Gerrie zei

Wij hebben ook gekeken naar vuurwerk van anderen,
bij vreselijk veel geknal(jeugd)
Vreselijk voor diegene die jullie kennen dat hem dit is overkomen,moet je toch niet aan denken!

Fijn weekend verder