Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

vrijdag 27 januari 2012

Hoera! Weer thuis!

Wat een goed bericht dat  Julius vanochtend weer naar huis mocht! Eén dag en nacht ter observatie in het ziekenhuis. Er was een signaal dat op hersenvliesontsteking zou kunnen duiden.
Gelukkig ziet het er op dit moment goed uit. Hij heeft  een hogere dosering paracetamol gekregen, en een ander antibioticum. Die Julius... een krentenbol ziet er lang niet zo gespikkeld uit als hij!

13 opmerkingen:

klaproos zei

"hoerraaaaaaaaaaaaaaaaa"

ik ben erg blij voor jullie

Serena zei

Wow, gelukkig maar!!! Sterke vent...

marjolein vh pl zei

Hè, gelukkig en Oh...wat fijn voor jullie allemaal.
En het allerbeste met je lieve kleine krentebolletje ;-)
Dubbel fijn weekend

Mrs. T. zei

Goed nieuws!

Ingrid zei

Oh wat een opluchting!

Fijn weekend!
Ingrid

Elise zei

Gelukkig !

Hopelijk heeft hij nu genoeg anti-stoffen :)

Nou met recht een fijn weekend

Elise

Carla zei

Oh wat fijn!!
Nu maar snel beter worden!!
Geef je kleine vriendje maar een dikke knuffel.
Nu lekker het weekend in !!

liefs Carla

Henny Breedijk zei

Wat een opluchting voor allemaal...
Fijn dat deze observatie zijn nut heeft bewesen. Veel beterschap voor het manneke en geniet van elkaar!

Gerrie zei

Oh, wat fijn om te lezen!!
Fijn weekend

keyfo zei

Super !!! Niet leuk ff ziekenhuis, maar goed dat het in de gaten word gehouden.
Fijn dat het goed gaat met de krentenbol, is zo zielig.
maar daar komt hij wel doorheen.
Sterkte en gezellig weekend.

Venninne zei

Fijn dat Julius weer thuis is.
Hoop dat de waterpokken snel minder worden.
Een fijn weekend

Sophia zei

O....wat fijn !!!
Heerlijk zo een goed bericht ! Had ik op FB gemist.....
Beterschap voor al zijn "krentjes":-)
Groetjes Sophia

Ingrid stofzuiger zei

wat fijn om te horen dat het beter gaat en dat hij weer lekker thuis is zijn eigen bedje ligt.