Wat een goed bericht dat Julius vanochtend weer naar huis mocht! Eén dag en nacht ter observatie in het ziekenhuis. Er was een signaal dat op hersenvliesontsteking zou kunnen duiden.
Gelukkig ziet het er op dit moment goed uit. Hij heeft een hogere dosering paracetamol gekregen, en een ander antibioticum. Die Julius... een krentenbol ziet er lang niet zo gespikkeld uit als hij!







13 opmerkingen:
"hoerraaaaaaaaaaaaaaaaa"
ik ben erg blij voor jullie
Wow, gelukkig maar!!! Sterke vent...
Hè, gelukkig en Oh...wat fijn voor jullie allemaal.
En het allerbeste met je lieve kleine krentebolletje ;-)
Dubbel fijn weekend
Goed nieuws!
Oh wat een opluchting!
Fijn weekend!
Ingrid
Gelukkig !
Hopelijk heeft hij nu genoeg anti-stoffen :)
Nou met recht een fijn weekend
Elise
Oh wat fijn!!
Nu maar snel beter worden!!
Geef je kleine vriendje maar een dikke knuffel.
Nu lekker het weekend in !!
liefs Carla
Wat een opluchting voor allemaal...
Fijn dat deze observatie zijn nut heeft bewesen. Veel beterschap voor het manneke en geniet van elkaar!
Oh, wat fijn om te lezen!!
Fijn weekend
Super !!! Niet leuk ff ziekenhuis, maar goed dat het in de gaten word gehouden.
Fijn dat het goed gaat met de krentenbol, is zo zielig.
maar daar komt hij wel doorheen.
Sterkte en gezellig weekend.
Fijn dat Julius weer thuis is.
Hoop dat de waterpokken snel minder worden.
Een fijn weekend
O....wat fijn !!!
Heerlijk zo een goed bericht ! Had ik op FB gemist.....
Beterschap voor al zijn "krentjes":-)
Groetjes Sophia
wat fijn om te horen dat het beter gaat en dat hij weer lekker thuis is zijn eigen bedje ligt.
Een reactie posten