Geen lang verhaal, deze laatste dag van 2011.
Wie ons kent of hier meeleest, weet hoe 2011 ons leven heeft veranderd.
We mochten liefde voelen,
we wensen jullie voor 2012:
Via de post kregen we nog drie kaarten. De linkerkaart is wel bijzonder: de eerste en enige geknutselde kaart! (De afzender had hier gelezen, dat ik géén zelfgemaakte kaarten had gekregen! Dank je wel, hoor! De kaart is prachtig!). De andere kaarten zijn gemaakt van eigen foto's!








17 opmerkingen:
Juist door die indrukwekkende gebeurtenis heb ik jullie via deze weg leren kennen. En dat vind ik een verrijking.
Liefde, het belangrijkste woord. Ondanks alle moeiten houdt de liefde stand.
2011 was voor jullie inderdaad een jaar van uitersten. Ik hoop dat 2012 gewoon een heel fijn jaar wordt. Voor jullie allemaal.
Ik wens je een geweldig liefdevol jaar toe!!
liefs Carla.
2011 was zwaar voor jullie allemaal, heel veel liefde, geluk, gezondheid, genieten en plezier toegewenst voor 2012.
Een jaar van verdriet en van geluk. Ik hoop dat 2012 een jaar wordt van gezondheid, liefde en geluk voor jullie allemaal.
liefs Elise
Een jaar om nooit te vergeten...jullie hebben zoveel meegemaakt! Maar wat zullen jullie ook dankbaar terug kijken als je ziet dat jullie nog zoveel hebben, wat een rijkdom!!
Voor jullie een geweldig 2012 hoor...ik gun het jullie van harte!!
Een jaar van verdriet en geluk.
Hoop voor jullie op een heel goed 2012.
2012, wordt een heel speciaal jaar fenny,
dat geloof ik toch, en wie weet ook voor jullie,
xxx
Poging 2 om te reageren...
De allerbeste wensen voor 2012!!! Dat de beste dag van 2011 de slechtste dag van 2012 mag worden...
Liefs Serena
Allé, op naar een mooi nieuw jaar, en dat kunnen jullie zelf wel 'fabrikeren' met jullie gezellige bende.
Leuke kaartjes kreeg je wel, zelfgemaakt of niet,doe deugd als er nog iemand denkt aan anderen.
Fijn dat je toch nog een zelfgemaakte kaart hebt gekregen ;-)
Ook ik wens jullie een heel fijn en liefdevol 2012 toe.
Groeten Sophia
Voor julie ook de allerbeste wensen, wat een leuke foto.
Zag dat jullie het gezellig hadden gehad met kerst en lekker gegeten hebben.
Zag er goed uit.
enof 2011 jullie veranderd heeft.
het was voor jullie een jaar van superlatieven en dat niet in de meest positieve zin, eh? :-((
voor het nieuwe jaar wens ik jullie alleen maar liefde, vreugde, gezondheid, gezelligheid, ..
kortom, een jaar om samen van te genieten! :-))
Hai Fenny, Ik wil jullie voor 2012 heel veel gezondheid & liefde wensen - volgens mij zijn dat de belangrijkste 2 dingen....
Het was voor jullie wel een heftig jaar met up's en down's. Ik hoop dat 2012 voor jullie een mooi jaar mag worden met vooral veel geluk, warmte én gezondheid!
liefs Insoon
Denk dat je zichzelf weer veel werk op de hals hebt gehaald ;-))
Ik hoop dat jullie komend jaar nog veel meer liefde mogen voelen en iedere dag onbezorgd van elkaar kunnen blijven genieten!
Een reactie posten