Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

zondag 16 oktober 2011

Fotoshoot

Op zaterdagochtend heeft Julius z'n eerste reis gemaakt. (Behalve dan het reisje van het ziekenhuis naar zijn eigen huis toen hij drie dagen oud was).
Julius kwam met zijn papa en mama naar ons, hij heeft zijn flesje hier gedronken en toen ging ik met hen mee naar een bekende van mij, die van haar hobby fotografie, haar werk gaat maken. Voor haar website wil ze ook nog graag een paar babyfoto's en wij willen natuurlijk heel graag mooie foto's van Julius!
Wat is die Julius een goed fotomodel : op een schapenvachtje, in setje kleren 1, setje kleren 2, alleen, met mama, met papa, met allebei. En zelfs nog een blootfoto (behalve de luier), maar tóen was het welletjes.Julius kreeg het koud en het was genoeg geweest!
Vandaag heb ik een paar foto's bewerkt, een felicitatiekaartje gemaakt voor het nieuwe bedrijf en voor Julius!


Vandaag is Julius al weer één maand. Zijn komst betekent tijdverdrijf voor mij!  Ik ben de afgelopen maanden al vaker bij zijn mama en later bij hen samen geweest. Vandaar dat ik minder vaak bij Meike ben geweest. Dat gaan we nu meer verdelen: morgen zie ik Meike weer en ik zal de Pippo-aap voor haar meenemen!

16 opmerkingen:

marja zei

Wat gaat het toch hard, alweer een maand. Wat een mooi kereltje!
Geniet er maar van!
Een fijne tijd bij Meike morgen.
Gr Marja

gerrie zei

Wat leuk zo'n fotoshoot en wat een mooie foto. ook die je bewerkt hebt.
Veel plezier morgen bij Meike, de pippo-aap zal ze vast leuk vinden.

Carla zei

Geweldig zo'n fotoshoot!!
En wat een heerlijk ventje is het toch.
Leuk bewerkt ook!!

Fijne dag...liefs Carla.

m vh pl zei

Alweer een maand
Je raakt nooit uitgekeken hè op z`n mooi wondertje hè ?
Leuke collage is het geworden.
Dag

m vh pl zei

Zou je aub nog eens die naam van die site kunnen sturen waarmee je kleuren van een andere site precies kan overnemen.
Heb al gezocht op www...maar kwam allerlei tegen, maar niet die van jou.
Zoonlief had bij het `schoonmaken v/d pc` die site net verwijderd.
Alvast bedankt

curieuzeneuzemosterdpot zei

hij ligt erbij alsof ie dagdagelijks poseert? :-))

wat is ie knap, fenny!!

jij hebt er weer een fantastische bewerking van gemaakt!! heel mooi!!

Ingrid zei

Dat is zeker een fotomodel in de dop! En wat een buitenkansje, zowel voor de fotografe als voor jullie.

Henny Breedijk zei

Wat een mooi kereltje, nu zijn er 2 kleinkinderen om apetrots op te zijn. Geniet van het bezoek aan Meike en wat zal ze blij zijn met de Pippo-aap.

Dorien zei

Wat mooi, lief en onschuldig. Leuk om te zien en een idée . zo'n fotoshoot!

° Insoon ° zei

Wat leuk zo'n fotoshoot! Schattig zoals Julius op dat schapenvacht ligt.
Leuk dat je vandaag naar Meike gaat om haar de Pippo-aap te geven :-)

Een fijne dag!
liefs Insoon

Ingrid zei

@ Groupon: daarvoor moet je je wel aanmelden, dus dat zou niet 'zomaar' mogen verschijnen in je mailbox. En je kunt je natuurlijk ook altijd weer afmelden. Heel af en toe zit er een aanbieding bij die ik interessant genoeg vind om te bestellen, zoals de avond Palazzo.

Sophia zei

Wat leuk he ...zo een foto shoot !
Alweer een maand ...wat gaat dat snel !!
Ben benieuwd wat Meike van de Pippo-aap vindt !
Fijne week voor jou
Groetjes Sophia

Inge zei

Erg leuk zo'n fotoshoot...! Tja en de tijd verdelen tussen je kleinkinderen zal niet altijd makkelijk zijn! Ben benieuwd hoe Meike reageert op de knuffel!

Mrs. T. zei

Prachtige foto's! Hoe was het vandaag bij Meike?

klaproos zei

leuk dat jij hét hele gebeuren fotografeerde fenny,
en een prachtige bewerking heb jij der van gemaakt,
super,

Marjo zei

Wat wordt dat mannetje al lekker groot. Een volleerd fotomodel.
Ben benieuwd hoe Meike haar pippo-aap vind.