Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 20 oktober 2011

61




Posted by Picasa

15 opmerkingen:

Ingrid zei

Andries, van harte gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen door Fenny en de kinderen!

Harriët zei

Andries, gefeliciteerd met je 61e verjaardag! En een hele gezellige dag gewenst.
Fenny, natúúrlijk ook gefeliciteerd!

marjolein van het plein zei

Jij ook van harte gefeliciteerd met je Andries.
Geef je de wens ook door ;-)
En op die dag heb je ook nog tijd om mij te plezieren.
Dubbeldank dan ;-)
Genietse vandaag en is het zo smullen bij de koffie ?
Dag

Marja zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
een fijne dag.
gr

Gerrie zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en hij ook de felicitaties! Een heel fijne dag .
Wat leuk dat Julius de eerste was, wat een mooi kereltje is het.

° Insoon ° zei

Van harte gefeliciteerd met Andries! Mooi dat Julius opa als eerste feliciteerde :-)
Maak er een gezellige verjaardag van!

liefs Insoon

Elise zei

Gefelciteerd met uw verjaardag. Ik hoop dat u een hele gezellige dag heeft,

groetjes Elise

Mrs. T. zei

Hieperdepiep hoera!!!!!

Henny Breedijk zei

Gefeliciteerd met je man, wat een leuke foto van het 'skypen met Julius',

curieuzeneuzemosterdpot zei

een dikke proficiat met de verjaardag van manlief, fenny!!

schattig, dat beeld van julius via skype! :-))

ook je bewerking is weer eentje om in te kaderen!!

marjolein vh pl zei

@ Gek daar heb ik ook last van, zelfs cyclaampjes ga ik leuk vinden :-)

Anoniem zei

Andries, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Fenny natuurlijk ook gefeliciteerd.
Maak er een mooie dag van!

Over 5 dagen ben ik aan de beurt!
gr eva

Anoniem zei

Andries, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Fenny natuurlijk ook gefeliciteerd.
Maak er een mooie dag van!

Over 5 dagen ben ik aan de beurt!
gr eva

Berith zei

Nog gefeliciteerd met Andries zijn verjaardag! Leuke foto met Julius zo via skype :)

Fijn Weekend!

roysfoto zei

Andries, wat laat, maar een gemeende proficiat met de verjaardag.
En leuk, dat lensje, heb deze ook, en voor mij is het een mooi scherp ding, maar ietwat te kort, enkel omdat ik wat minder mobiel ben, en je moet met een 50* al redelijk dichtbij zijn voor portret.
Maar voor jou zal dit de créme de la créme zijn ;-)
Succes ermee.