Goh...dat wist ik niet...dat je dan geen gym mag geven als je van de PABO komt. Toen Fré nog in Arnhem op school zat hadden ze een speciale gymleerkracht. Maar dat hebben veel speciale scholen geloof ik. Leuk om een dagje in te vallen. En dit keer groep 3 dus. Leuk?
Dat van de gymles wist ik ook niet, wij hadden vroeger nog een gymjuf, trouwens ik geloof mijn kinderen ook nog. Maar zo af en toe een dagje is wel leuk he ?
zoals vele wist ik ook niet dat je een apart diploma tegenwoordig moet hebben om gym te mogen geven..jee. hahaha leuk jeeses..;-) ik herken het wel..mijn dochter schreef ooit eens iets voor haar nichtje op en haar naam is jamie en ze schreef..jeemie..hihi ook nooit vergeten, zo leuk en lief.
Ja, wij zijn nog van de ouderwetse, dat je alles kan en mag geven :-) Maar dat foenetisch is toch zo leuk/logisch om te lezen. Moet je wel vaak hardop doen anders snap je hetzelf niet :-) Thijs zit nu in groep 3 en wat leren ze snel lezen zeg, ...turbovaart gaat dat tegenwoordig !
@ Misschien had je ooit je plaatsnaam ingevuld en een `cookie` onthoudt dat dan vaak ;-)
Zo leuk die kids....toen mijn oudste net in groep 3 zat en begon met lezen reden we door Amsterdam en op alle ruiten stond opruiming. Ze deed dat in stukjes..Op-Rui-ming en zei er achter aan...nou da's lekker..we kunnen nergens naar binnen..ze zijn overal aan het op ruimen!!
hahaha geweldig die kinderen ! Jeeses... doet mij denken aan de dochter van een vriendin die een tekening had gemaakt in de kleuterklas. Toen juf vroeg wat het was zei ze bloedserieus: Jezus aan het kruis. Ze zat op een openbare school en had nog nooit een kerk van binnen gezien. Erg grappig.. Lijkt me dat je behalve moe van zo'n dagje groep 3 er ook erg vrolijk van wordt :-)
15 opmerkingen:
Hi Fenny,
ff buurten om te kijken hoe je het hebt gedaan met reacties plaatsen...
groet Marianne
mooi, die verbanden die kinderen leggen, eh?
om nog maar te zwijgen van die originele 'heilige naam'! :-))
doe dat maar fenny:-)
dan ben je morgen weer fit om te gymen :-)
Goh...dat wist ik niet...dat je dan geen gym mag geven als je van de PABO komt.
Toen Fré nog in Arnhem op school zat hadden ze een speciale gymleerkracht. Maar dat hebben veel speciale scholen geloof ik.
Leuk om een dagje in te vallen. En dit keer groep 3 dus. Leuk?
Dat van de gymles wist ik ook niet, wij hadden vroeger nog een gymjuf, trouwens ik geloof mijn kinderen ook nog. Maar zo af en toe een dagje is wel leuk he ?
Fijne dag, Elise
zoals vele wist ik ook niet dat je een apart diploma tegenwoordig moet hebben om gym te mogen geven..jee.
hahaha leuk jeeses..;-) ik herken het wel..mijn dochter schreef ooit eens iets voor haar nichtje op en haar naam is jamie en ze schreef..jeemie..hihi ook nooit vergeten, zo leuk en lief.
Leuk dat je weer een dagje voor de klas mocht staan. Prachtig al die kinderlogica :-) En van die gymdiploma wist ik ook niet.
Een fijne woensdag!
liefs Insoon
Leuk weer een dagje groep 3 had.
Gymdiploma dat ken ik ook niet weer iets wijzer geworden!
Zo spreek je het woord ook uit,
ergens heeft ze gelijk....
Ja, wij zijn nog van de ouderwetse, dat je alles kan en mag geven :-)
Maar dat foenetisch is toch zo leuk/logisch om te lezen.
Moet je wel vaak hardop doen anders snap je hetzelf niet :-)
Thijs zit nu in groep 3 en wat leren ze snel lezen zeg, ...turbovaart gaat dat tegenwoordig !
@ Misschien had je ooit je plaatsnaam ingevuld en een `cookie` onthoudt dat dan vaak ;-)
Jeeses. ;-)
Zo leuk die kids....toen mijn oudste net in groep 3 zat en begon met lezen reden we door Amsterdam en op alle ruiten stond opruiming.
Ze deed dat in stukjes..Op-Rui-ming en zei er achter aan...nou da's lekker..we kunnen nergens naar binnen..ze zijn overal aan het op ruimen!!
liefs Carla
Heerlijk die prietpraat! Heb je wel genoten van je werkdag?
hahaha geweldig die kinderen !
Jeeses... doet mij denken aan de dochter van een vriendin die een tekening had gemaakt in de kleuterklas. Toen juf vroeg wat het was zei ze bloedserieus: Jezus aan het kruis.
Ze zat op een openbare school en had nog nooit een kerk van binnen gezien. Erg grappig..
Lijkt me dat je behalve moe van zo'n dagje groep 3 er ook erg vrolijk van wordt :-)
Achossie...."jeeses".
En je hebt gelijk: de regel is belachelijk van dat gym!
Lieve foto van Julius hier links...
Haha.. geweldig Jeeses. Dit kan alleen een kind 'bedenken'!!
Een reactie posten