Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

zaterdag 29 december 2012

HET ANTWOORD OP RAADJEPLAATJE

HET ANTWOORD van RAADJEPLAATJE:

Zien jullie hier een foto van een magnetrondeksel? 
Al  die slierten van het RAADJEPLAATJE waren het magnetrondeksel! 
Dat stond nog in de combi/magnetron. 
Voor de brunchbroodjes werd de oven aangezet,terwijl het magnetrondeksel er nog in zat.

Onze lieve buurvrouw heeft de broodjes gebakken, de volgende dag hebben we de oven weer goed schoon kunnen maken. We hebben nu alleen geen magnetrondeksel meer!




6 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Oh je, foutje bedankt. ;-)

marjolein vd fotokraam zei

Oeps.....had ik nooit aan gedacht !
Fijne jaarwisseling

curieuzeneuzemosterdpot zei

oei ..

daar gaat je deksel, fenny? ;-))

gelukkig kan eender welk deksel of bord dienen in de magnetron. ;-))

ik wens jou en al wie jij liefhebt een fantastisch jaareinde en een wondermooi 2013!!

Ingrid zei

Ik heb wel eens tijdens het voorverwarmen van de oven mijn banketstaaf er vast in gezet, maar dat was ook niet zo'n goed idee; het grill element verwarmde mee en toen was de staaf helemaal verbrand :-(

Maar dit had ik dus niet geraden!

Is het handig. zo'n deksel (in oorspronkelijke staat dan)?

Lief meisje zei

Jammer dat jullie geen deksel meer hebben. Maar gelukkig dat de buurvrouw ze voor jullie kon afbakken.

Anoniem zei

Omgekeerd kan het voor een kunstwerkje doorgaan ;-)
roysfoto