Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 20 december 2012

Gauw beter worden!

Vier kaarten vandaag! Fijn en dank je wel!
We versturen geen kerstkaarten, maar ik heb als bedankje iets gemaakt, dat ik per mail stuur. En daar kreeg ik het zelfs even druk mee! Want ik was nog niet toegekomen aan de vorige 'serie'.

Meike vierde gisteren het kerstfeest in het Lindenhofje. Nou ja, vieren, ze wilde er wel bij zijn, maar was duidelijk ziek. Vannacht is ze naar het ziekenhuis gebracht, ze heeft longontsteking. Hè, wat naar. We hopen dat ze heel gauw weer beter is! Van die dingen waar je bij alle voorbereidingen naar de kerstdagen niet op hebt gerekend. En alle drukte rond kerst is helemaal niet belangrijk, een gezond kind wel!

13 opmerkingen:

Lief meisje zei

Leuke kerstkaarten heb je gekregen. Ik vind het elk jaar weer een werkje dat even moet, maar als ik er aan begonnen ben, vindt ik het wel leuk.
Beterschap voor Mieke, ik hoop dat beter is met de kerstdagen.

marjolein vd fotokraam zei

Oh...wat erg weer Meike in het ziekenhuis, toch weer schrikken.
Hopelijk is de voor de Kerstdagen weer thuis.
Sterkte met alles
Dag

Mrs. T. zei

He wat vervelend zeg dat Meike ziek is. Ik hoop dat ze snel opknapt.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Oh wat triest...Meike weer in het ziekenhuis. Hopelijk knapt ze goed op! Sterkte allemaal.

Jetske zei

Ik las het net bij Meike. Wat kan het dan onverwachts anders lopen dan je plant. Hopen dat ze weer snel beter wordt!

Limoentje zei

Wat schrikken dat ze zo plots ziek is geworden. Hoop dat Meike snel beter wordt.

Harriët zei

Ach wat naar de Meike longontsteking heeft! Hopelijk is ze gauw weer beter!

Elise zei

Ik las het net op haar moeders blog, wat naar zeg.
Ik hoop dat ze snel opknapt en lekker Kerst met haar papa, mama en Noortje kan vieren

Insoon zei

Ach, dat is nou ook wat dat Meike een longontsteking heeft. Gelukkig hebben ze op het Lindenhofje snel gehandeld. Nu maar hopen dat Meike snel is opgeknapt, zodat ze gezellig Kerst met jullie kan vieren!!

Beterschap hoor!
liefs Insoon

Unknown zei

Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met Meike ...en dat ze de Kerstdagen weer thuis is
Heel veel Beterschap voor Meike en sterkte voor jullie ..
Leuk al die kaarten he ....hier komen er ook iedere dag nog binnen..De mijne is ook al een paar dagen onderweg :-) Groeten Sophia .

curieuzeneuzemosterdpot zei

ocharme, meike!

ik hoop dat ze snel weer naar huis mag, fenny en samen met jullie mag genieten van een wondermooie kerst!

veel sterkte,

Anoniem zei

Wat vervelend voor Meike en jullie. Ik duim dat ze snel zal opknappen! Niets zo fijn dan met de hele familie compleet te zijn.
Groetje van Henny Breedijk.

Ingrid zei

Leuk dat je alle kaarten een eervolle vermelding geeft!

Ik hoop dat Meike snel weer beter is en ze met de familie kerstmis kan vieren.