Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

vrijdag 4 januari 2013

Nieuw begin of op de oude voet verder?


Mijn eerste blog in 2013! En de zoveelste sinds ik aan het bloggen ben geslagen.
Dus weer een nieuw begin, en toch op de oude voet verder.
Het liefst ga ik ook op de oude voet verder, of misschien wel beter gezegd: verder op de ingeslagen weg.
Het is toch te gek, dat na klokslag 12 uur middernacht, "de wereld verandert".
En ik geloof dat er heel veel mensen zijn, die dat geloven! (Dán ga ik afvallen, dán denk ik meer aan mijn gezin, dán stop ik met roken, dán ..............)

Het is ons om de oren gevlogen: "De beste wensen voor 2013".
Ja, als je dat zegt, dan zul je om 0.00 uur 1 januari 2014 wel weer opnieuw een "Gelukkig Nieuwjaar" moeten toewensen. Je wensen duren immers maar één jaar!

Wat dat betreft vind ik de reclamespotjes van Dela heel passend: 

Waarom wachten met iets moois zeggen?

En dat kan op alle momenten, je hele leven lang! 
Vergeet dat de slogan van Dela is, als je dan direct aan 'uitvaart' denkt. 

Het jaar is al weer 4 dagen oud. 
Kom je nu mensen tegen, die je in dit nieuwe jaar nog niet hebt gezien, hoort dan die 'nieuwjaarsknuffel' er bij?

toos en henk, 2 januari 2012

Onze kleindochters Meike en Noortje die hier waren, gaven ons al het voorbeeld: van 2012 naar 2013 bleven ze heerlijk slapen ondanks het enorme geknal! 
En rond 7 uur weer wakker worden: De nieuwe dag begint!

van Meike



16 opmerkingen:

JeeBee zei

Jouw woorden zijn me uit het hart gegrepen Fenny! We gaan gewoon verder waar we gebleven waren. Dat hele oud en nieuw gedoe zegt me niet zoveel. Iedere dag is nieuw, toch?
Fijne dag!

Anoniem zei

Ik ben het met JeeBee eens iedere dag is een nieuwe dag. Ook 2013 zal problemen en goede zaken brengen.
Ben ook niet zo van Oud en Nieuw viering.
Op gezondheid gebied begint voor mij op 8 januari dan krijg ik te horen in Academisch ziekenhuis Gent wat ik echt mankeer.
astridvanbeers

Lief meisje zei

Aan de ene kant geloof ik dat elke dag een nieuwe is en dat je daar elke dag aan kunt denken. Aan de andere kant geloof ik er ook wel in dat je in het nieuwe jaar beter met veranderingen kunt beginnen.

Maar ik wens je wel veel succes en een fijne dag.

Carla zei

Misschien dat sommige mensen hopen op een beter jaar??
Van mij mag dit jaar namelijk beter worden als het voorgaande jaar hoor!!
Maar voornemens....daar doe ik al jaren niks meer aan...komt toch nooit wat van!!
En voor de rest...gaan we door met leven...zo leuk mogelijk!!

Voor jou en je gezin ook de beste wensen...op een mooi jaar zullen we maar zeggen!!

liefs Carla.

Mormorsweb.blogspot.com zei

We gaan verder op de weg, waaraan we in 2012 zijn begonnen. Vorige jaarwisseling was een moeilijke voor ons. Maar dit jaar ziet alles er licht uit. Dat voelt als een nieuw begin!

Mrs. T. zei

Je hebt wel een punt. ;-) Ik wens je voor altijd het allerbeste!

Unknown zei

Ja ...al die voornemens waar niets van terecht komt ....gewoon verder gaan op de ingeslagen weg ....Doe ik ook !
Mooi he dat doorslapen ....Kleinste kleinkinderen van ons hebben ook doorgeslapen ...de groteren zijn wakker gemaakt ....ook al was dat soms niet makkelijk maar ...niet doen als je t beloofd ...dat kan ook niet :-)
Jullie een fijn weekend !
Groeten Sophia

marjolein vd fotokraam zei

Ja, het is wel zo wat je zegt en dus wens ik jou en je dierbaren voor heel veel jaren een goed, gezond en kleurrijk leven toe :-)

Gerrie zei

Ach die goeie voornemens zeggen me niks, gewoon doorgaan!! Ja, de kleintjes slapentoch meestal wel door, deden ze bij ons ook altijd.
Fijn weekend.

Ingrid zei

Goede voornemens kun je altijd hebben, vind ik en inderdaad je kunt ook altijd mooie dingen zeggen over anderen (of over jezelf; dat is soms nog lastiger...).

Ik begin dinsdag pas weer op mijn werk en hoop dat iedereen dan zo'n beetje klaar is met het beste te wensen voor het nieuwe jaar, want ik vergeet het altijd spontaan op 2 januari al. ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

inderdaad!
ik ga volledig akkoord, fenny, om elke dag iets moois wensen, ipv enkel bij nieuwjaar! :-))

als we nu 'ns meer van kinderen zouden gaan leren, dan zouden we mss meer ver- en bewondering leren kennen? :-))

fijn weekend,

jetske zei

Je zet hier een duidelijk verhaal neer. Het is beter iedere dag te kijken of je dingen anders gaat aanpakken.
Voor je het weet staan de beide meisjes je naar het vuurwerk te kijken.

Tiny zei

Nog de beste wensen.
Iedere dag is een nieuwe start en maken we er maar het beste van.
Lekker genieten als dat kan, ook na tegenslagen, want die zullen er vast ook zijn.
Voor mij was het afgelopen jaar ook niet echt lekker, maar ben de operaties aan mijn hand goed door gekomen en je zag het iedere week beter gaan. Het was meer onhandig en ongemakkleijk vaak.
Fijne maandag en groetjes

♥Inge♥ zei

Spijker op de kop geslagen! Goed verwoord! Dat wij "overgaan" naar een nieuw jaar, a la, dat houden we niet tegen...maar mijn leven gaat gewoon door hoor...niks opnieuw, gewoon verder!
Fijne dag!

Insoon zei

Toch nog de beste wensen voor 2013!

Ik doe ook nooit aan goede voornemens, je moet gewoon van elke dag iets maken!
Mooie scrap heb je van Meike en Noortje en fijn dat ze gewoon door al het geknal heen sliepen :-)

liefs Insoon

Sas zei

Ik wens je al het goeds toe voor 2013!