Twee kaarten in een envelop en één verfrommelde envelop: wat kwam daar uit? Een gehaakte ster!
Vandaag tussen boodschappen en in orde maken voor de kerstdagen, heb ik even tijd genomen om een eenvoudige scrap te maken: héél kostbare kerstballen!
En nu maar hopen dat het verkoudheidsvirus niet erger wordt!
Andries en ik hoesten en proesten om de beurt!








5 opmerkingen:
Hé wat jammer. Beterschap en sterkte!
Hier al niet veel anders hoor....
je komt er volgens mij ook niet onderuit verkouden te worden...
Toch fijne dagen....en we houden de zakdoeken en hoestdrank maar binnen handbereik.
liefs Carla
Wat een mooie kostbare kerstballen.
Hele fijne kerstdagen en niet verkouden worden.
Leuk, zo'n haakwerkje, maar jouw 'eenvoudige' scrap is natuurlijk de allermooiste kerstkaart!
mooiere kerstballen bestaan niet, fenny! :-))
ziek maar lekker uit zodat je 2013 gezond en lekker kan inzetten! :-))
Een reactie posten