Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

maandag 24 december 2012

Jingle bell, snottebel

Twee kaarten in een envelop en één verfrommelde envelop: wat kwam daar uit? Een gehaakte ster!

Vandaag tussen boodschappen en in orde maken voor de kerstdagen, heb ik even tijd genomen om een eenvoudige scrap te maken: héél kostbare kerstballen!


En nu maar hopen dat het verkoudheidsvirus niet erger wordt!
Andries en ik hoesten en proesten om de beurt!

5 opmerkingen:

jetske zei

Hé wat jammer. Beterschap en sterkte!

Carla zei

Hier al niet veel anders hoor....
je komt er volgens mij ook niet onderuit verkouden te worden...
Toch fijne dagen....en we houden de zakdoeken en hoestdrank maar binnen handbereik.

liefs Carla

Lief meisje zei

Wat een mooie kostbare kerstballen.

Hele fijne kerstdagen en niet verkouden worden.

Ingrid zei

Leuk, zo'n haakwerkje, maar jouw 'eenvoudige' scrap is natuurlijk de allermooiste kerstkaart!

curieuzeneuzemosterdpot zei

mooiere kerstballen bestaan niet, fenny! :-))

ziek maar lekker uit zodat je 2013 gezond en lekker kan inzetten! :-))