Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

maandag 9 september 2013

Van de wesp die op verboden terrein kwam.....

Gisteren stond ik voor de spiegel in de badkamer, toen ik plotseling een WESP voor me langs zag vliegen. Buiten houd ik al niet van wespen, maar binnen horen ze helemaal niet. Ik zag dat de wesp de vlucht nam via de overloop naar onze slaapkamer. En daar hoort ie helemaal niet!
Maar hoe en waar ik ook keek, de wesp was niet te spotten.
De deur van de slaapkamer heb ik opengelaten, in de hoop dat de wesp dáár in ieder geval weg zou gaan.
Toen ik gisteravond naar bed ging, wilde ik het dekbed opzij schuiven, om in bed te gaan liggen.
En , ja hoor, daar op mijn plekje zat de wesp. WEG JIJ ! WAT DOE JE DAAR?
Ik heb in een reflex gehandeld: hij moest niet de kans krijgen om weg te vliegen: stel je voor dat ik hem weer nergens zou zien. En wat gaat hij doen als ik slaap?
In die reflex heb ik het dekbed als moordwapen gebruikt. In dat bovenste stuk stof had de wesp geen enkele kans om te overleven! 
Toen de dood was geconstateerd, is de wesp verpakt in closetpapier.
Ik zou willen zeggen tegen alle wespen: " Blijf weg uit slaapkamers, want dan loopt het slecht met je af".
Zo, nu heb ik hier mijn wrede kant eens laten zien.........

9 opmerkingen:

Unknown zei

Tjonge....ik wist niet dat je zó MOORD-lustig was .......Tssssss

Mormorsweb.blogspot.com zei

Ik zie dat je weer bloggewend raakt :-)

Gerrie zei

Nou die zijn duidelijk gewaarschuwd!!! haha

Miranda | Taxx Life Blog zei

Aah die arme wesp ;), Nee hoor groot gelijk, weg met de beesten uit huis!

Berith zei

haha, mja, met een wesp in m'n slaapkamer zou ik ook niet lekker slapen... ;)

Lief meisje zei

Ik heb daarom laatst een wesp in de stofzuiger opgezogen. Ze horen niet in huis en ik hou er ook al helemaal niet van.

Mrs. T. zei

Wespen. Brrrr! :-(

curieuzeneuzemosterdpot zei

een heuse slaapkamermoord???

sterk verhaal voor een detectiveverhaal, fenny;

wie vermoordde de wesp en waarom? :-))

marjolein vd fotokraam zei

Ik zal me dus nooit stiekem in je slaapkamer verstoppen...eigenlijk op zich al een idioot voorstel :-0