Taal: o wat belangrijk! En fijn om te gebruiken!
Toen ik vorige week naar de digibar ging, werd er niet alleen gekeken naar de iPad, maar er werd ook verteld, wat men zo leuk vond via de computer.

En zo vertelde iemand, dat ze iedere dag via de e-mail een taaltoets deed.
Je kunt je aanmelden bij Beter Spellen.
En een paar dagen gelden heb ik dat gedaan. Je kunt je inschrijven op 3 niveaus. Ik koos voor het hoogste niveau, en van de vier vragen heb ik er nog steeds een fout gehad! (En ik weet nu ook waarom er op 'een' geen streepjes moeten, zoals één!)
Spelletjes, daar houd ik niet van, maar dit 'beter spellen', is echt erg leuk!
Beter rekenen kan ook, evenals beter Engels.
Als app kun je Beter Spellen ook krijgen, maar dan moet je € 1,79 betalen.
Tja, als je het ook 'gratis' kunt krijgen........
Zó leuk: vorig jaar had ik mij opgegeven voor het boekenfeestje van Ron Schröder & Marianne Busser. Samen met T.
Wij waren te laat: de zaal was al vol.
Gisteren zag ik op Facebook dat er twee afmeldingen waren, wie zich het eerst meldde, mocht de kaarten hebben.
Ik vulde snel het contactformulier in, en verstuurde het. Al vrij snel kreeg ik een mailtje: helaas, een ander stel was ons voor.
Vanochtend kreeg ik telefoon: Marianne Busser!
Er waren weer twee kaarten, en die zijn nu voor ons!
Het boekenfeestje is in Culemborg, en dat lijkt een leuke plaats te zijn.
Dus ....... T. en ik maken er morgen een vrolijke uitgaansdag van!
We hebben er zin in!







5 opmerkingen:
Ik doe al jaren mee aan beter spellen, beter rekenen en ook beter Engels. Vind het leuk om te doen.
Fijn weekend.
Ha, dat is leuk.
Ben er meteen ingevlogen, maar kreeg ook lik op stuk.
1x mis, dit dus : Veel collega's zijn ongeïnteresseerd, maar ........ houding is de laatste tijd verbeterd.
Fout.
Je hebt jou gekozen. Het juiste antwoord is jouw.
Doe ook nooit mee aan spelletjes, maar dit spellen is wel plezant.
Wat leuk dat Marianne Busser zelf belde. Veel plezier, ik heb een aantal kinderenboeken van hun. En ik blijf ze ook leuk vinden.
Toch maar weer eens aanmelden bij beter spelen.
Een fijn weekend.
Ik heb me net aangemeld. Die streepjes en de wel of niet verbindingsstreepjes zijn altijd lastig ook met het Groot Nederlands Dictee. Ik ben benieuwd.
Het begin is goed, 100 procent score. Ik koos ook voor niveau 3. Dank voor het leuke linkje.
Een reactie posten