Via een nieuwsbrief van Albelli had ik de oproep gezien een foto in te sturen die weergeeft hoe Nederland 30 april, de dag van de inhuldiging, beleeft.
Op het nippertje stuurde ik deze scrap, ik heb hem hier al eerder laten zien.
(en bauw is geen spelfout, maar een héél knap woord dat Meike kan zeggen voor: blauw!
Vanavond kreeg ik weer een nieuwsbrief van Albelli, met de link naar het album dat geschonken wordt aan koning Willem-Alexander en koningin Maxima.
En........... een stukje van de foto is geplaatst!!!!!!
Hier kun je het hele album bekijken.
Die Meike: vorig jaar al de hand geschud van burgemeester van der Laan, van Amsterdam, en zometeen
haar foto in een fotoalbum op de Eikenhorst!









9 opmerkingen:
Oh...wat leuk :-)
Gefeliciteerd knappe en trotse Oma.
Wat vreselijk leuk voor jullie allemaal.
@ De groetjes van LaPlace, waren we weer even vandaag !
Leuk! En een hele eer.
Meike , een beroemde kleine meid binnenkort ;-)
Wat leuk zeg. Het is een mooi boek geworden.
Wat leuk zeg dat Mieke in het boek staat. Een mooie scrap is het geworden.
Leuk dat Meike er ook in staat :-)
Geweldig joh!!
Nou...da's toch helemaal geweldig!!!
Wat leuk dat Meike er ook in staat!!
Wat een leuke foto en heel knap dat ze blauw kan zeggen. Als beloning staat zij mooi in het boek, haha, prachtige gedachte toch !
Elise
Een reactie posten