Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

maandag 6 mei 2013

Op de salontafel van de Eikenhorst ligt een boek ..........

Via een nieuwsbrief van Albelli had ik de oproep gezien een foto in te sturen die weergeeft hoe Nederland 30 april, de dag van de inhuldiging, beleeft.






Op het nippertje stuurde ik deze scrap, ik heb hem hier al eerder laten zien.
(en bauw is geen spelfout, maar een héél knap woord dat Meike kan zeggen voor: blauw!

Vanavond kreeg ik weer een nieuwsbrief van Albelli, met de link naar het album dat geschonken wordt aan koning Willem-Alexander en koningin Maxima.









En........... een stukje van de foto is geplaatst!!!!!!


Hier kun je het hele album bekijken.



Die Meike: vorig jaar al de hand geschud van burgemeester van der Laan,  van Amsterdam, en zometeen
haar foto in een fotoalbum op de Eikenhorst!

9 opmerkingen:

marjolein vd fotokraam zei

Oh...wat leuk :-)
Gefeliciteerd knappe en trotse Oma.
Wat vreselijk leuk voor jullie allemaal.

@ De groetjes van LaPlace, waren we weer even vandaag !

Mormorsweb.blogspot.com zei

Leuk! En een hele eer.

roy zei

Meike , een beroemde kleine meid binnenkort ;-)

Mrs. T. zei

Wat leuk zeg. Het is een mooi boek geworden.

Lief meisje zei

Wat leuk zeg dat Mieke in het boek staat. Een mooie scrap is het geworden.

Unknown zei

Leuk dat Meike er ook in staat :-)

Insoon zei

Geweldig joh!!

Carla zei

Nou...da's toch helemaal geweldig!!!
Wat leuk dat Meike er ook in staat!!

Elise zei

Wat een leuke foto en heel knap dat ze blauw kan zeggen. Als beloning staat zij mooi in het boek, haha, prachtige gedachte toch !

Elise