Hoe komt het toch dat ik 'vroeger' geen moeite had om misschien wel dagelijks een berichtje te plaatsen, en nu lijkt het er wel niet van te komen......
Wat er in deze week gebeurd is, zou uitgebreid verteld kunnen worden, om toch wat tijd te sparen, zal ik toch even in het kort de week door gaan:
Dinsdag kwamen Franciska en Noortje logeren: ze kwamen op mijn oppasadres, bij Julius.
's Middags gingen we naar het winkelcentrum, ruim een kwartier lopend met de kinder/ en wandelwagen. Toen we naar huis zouden gaan, was de lucht heel donker, het ging regenen, onweren, waaien......... we gingen schuilen in een restaurantje en belden Andries, of hij even op de buienradar kon kijken, wanneer de bui over zou zijn. Intussen ging het ook nog hagelen, nog meer onweren......, maar Andries kreeg gelijk: half vijf leek de bui weg te zijn en konden we terug wandelen naar huis|! Toen papa Stef thuis kwam, konden Franciska en Noortje met mij mee naar huis, en de lucht leek in tweeën verdeeld te zijn: een prachtige regenboog, heel fel van kleur, met een donkere lucht en een zonnige lucht. We leken richting 'pot met goud' te rijden, en intussen babbelden we over de Troetelbeertjes van vroeger (ook met een regenboog) waar onze kinderen vroeger naar keken en daar veel over tekenden!Woensdag...... wat deden we toen? In ieder geval zorgde ik 's avonds laat en 's ochtends vroeg voor Noortje, zodat Franciska eens lekker kon slapen en uitrusten.
Donderdag ging Franciska zich laten verwennen bij de schoonheidsspecialiste en de kapper, en ik.... natuurlijk weer zorgen voor Noortje, die ook al begint te lachen!
's Middags werd onze auto ingepakt met al hun spullen en één tasje voor de nacht van ons! Zo hebben wij moeder en kind weer thuisgebracht, en wij waren iets dichter bij de bestemming waar we vrijdag naar toe zouden gaan.
Vrijdag werden we verwelkomd in Den Haag, bij Albelli! We waren er op een 'vriendendag' en konden zien hoe de fotoboeken gedrukt worden. Leuk en heel interessant! Daarna kwam er nog iemand tips en trucs vertellen voor het maken van een fotoboek, en ik merk dat ik flink ervaren ben: ik had het zelf kunnen vertellen en laten zien! We zijn er goed verzorgd met broodjes, drinken en hapjes. Het was een leuk uitje!
's Avonds hebben we Meike nog even gezien, die het weekend thuis is. Wij moesten weer naar huis, want op zaterdag was ons eigen vriendenuitje gepland. Dat werd een verrassing en we hebben het er heel gezellig gehad! Daarna nog uit eten met elkaar! Erg gezellig!
.






13 opmerkingen:
Haha tja niet zo vreemd dat je geen tijd hebt om te bloggen, wie wil dat nou als je zoveel leuks om je heen hebt!!
Jij verveeld je net als ik ook nooit hè!!
Ik wens je weer een fijne week.
Lieve groetjes Carla
Je merkt dus nu ook, nu An. thuis is, dat je dagen nog voller zitten :-)
Maar je hebt weer leuke en mooie dingen beleefd.
Haha....soms snap je niet dat het allemaal in één week past he ....Mooie foto van Noortje
Voor nu een fijne week
Groetjes Sophia
Wat fijn dat Franciska een kon bijtanken, terwijl 'oma' het vast helemaal niet erg vond om op Noortje te passen.
Waar zouden we zijn zonder buienradar? (Alhoewel... soms zit die er ook stevig naast!)
@ blog-keuze: ik kan nog niet kiezen, alhoewel ik neig naar WordPress.
Wat een lekkere week! En wat een mooi meisje die Noortje. Prachtig zo'n kleintje.
Dat klinkt als een leuke en gezellige week! Fijn voor Franciska dat ze bij jullie even kon bijtanken en laten verwennen en voor jou was het vast genieten om voor Noortje te zorgen :-) Prachtige foto!
Leuk die vriendendag van Albelli, kan me voorstellen dat het allemaal best interessant was en gezellig dat jullie zondag een eigen uitje hadden.
Een fijne dag
liefs Insoon
ps: ik ben verhuisd naar insoons.wordpress.com, hopelijk zie ik je daar weer!
Jullie beleven daar mooie dagen, onweer of geen. zeker met den Andries als weerman ;-)
Dat zou ik ook niet afslaan een bezoek aan het drukken van boeken, zien is nog meer dan lezen hé.
Groetjes Roy.
Moet leuk zijn met een helipiloot in de familie .
Wat een leuke week hebben jullie gehad. Leuk om zo achter de schermen te kijken bij albelli.
Toch wel een gezellige week hebben jullie gehad, jullie konden in ieder geval lekker genieten van Noortje!
Fijne week nog.
oma verveelt zich geen seconde, eh! :-)))
Nah, genoeg redenen om minder te bloggen, toch? Leuke dingen allemaal hoor!!
Zo is een week zo voorbij he.. en idd geen tijd voor een log...
Lief die foto van Noortje!
Als je leest wat er allemaal door jullie handen gaat, is geen mens verwonderd dat je geen tijd overhoud om te bloggen ;-)
Een reactie posten