Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

zaterdag 22 september 2012

De spinnen hangen hier hun slingers op



Zo erg is het hier nu: de spinnen krijgen hier alle ruimte om hun spinnenslingers op te hangen en geweeldig feest te vieren! Deze spin hing boven de bank, dit is niet " gephotoshopt", maar real life!

En ik dacht nog wel dat deze week rustiger zou zijn dan vorige week. Ik heb zelfs nog "nee" gezegd toen gevraagd werd om op woensdag in te vallen op school in een kleutergroep. Het was de dag waar ik naar had uitgekeken die nog 'leeg' was! Ik vond het vervelend om "nee" te moeten zeggen, maar er is teveel wat zich maar opstapelt, of ik kan het ook zo zeggen: zó bezig met oppassen, werken aan de website van school, en een lijst vol dingen die ik wil doen, maar die lijst wordt maar niet korter! Daar zitten ook best leuke dingen tussen, zoals bv. donderdag winkelen met Marjolein en Julius.

Ik had op tijd het album klaar voor Julius' eerste verjaardag!
Zijn geboortekaartje heb ik gebruikt als omslag voor het fotoboek.

Kijk eens wat een smurrie Julius maakt van zijn verjaardagstaartje.

Het was de eerste keer dat onze drie kleinkinderen bij elkaar waren.
Een foto met z'n drieën was héél lastig om te maken. Er kwam een abrupt einde aan de fotosessie toen Julius was vergeten dat je een baby niet slaat op haar hoofdje!
Donderdag gingen Marjolein, Julius en ik winkelen, want Julius had nog een verjaardagscadeau tegoed: een winterjas! Als deze foto geen reclame voor Zara is........





NEE IK BEN NIET DRONKEN EN DE LEZER VAST OOK NIET.
HET BERICHT PLAATSEN KOSTTE MOEITE EN DE FOTO'S STAAN ER DUBBEL.........

9 opmerkingen:

Ingrid zei

Zolang je het druk hebt met voornamelijk leuke dingen, is het vast wel vol te houden, maar ik kan me ook voorstellen dat je echt af en toe 'nee' wil verkopen, om even een beetje ademruimte in te bouwen.

Feestelijk taartje; en Julius heeft er lekker mee gespeeld, zo te zien. Zijn snoetje is nog schoon op de foto; is dat zo gebleven?

Wat een schattig onschuldig koppie heeft Julius vlak voor zijn 'aanval' op Noortje ;-)

Fennyh zei

Het snoetje viel nog mee: hij weet met zijn handen goed zijn mond te vinden waar al dat lekkers in kan!

Gerrie zei

Leuk die spinnewebslingers, vooral als de zon schijnt:-) Geeft wel een leuke foto!
En jullie zijn zeker goed geslaagd voor Julius, mooie stoere jas!
En wat ziet die taart er overheerlijk uit!!
Fijn weekend,

Gerrie

Sophia zei

Lekker he ...die spinnewebben...en prachtig Julius met een stuk taart !! Lekker klodderen...dat worden de mooiste foto's ( Ha ...k heb ervaring :-) )
Ja ....drie op de foto....en dan al moeilijk ? ...Kom maar terug als je er 8 hebt :-)
Leuke jas voor Julius ...
Fijn weekend Fenny...Groeten Sophia

roy zei

Wat leuk met zijn drietjes op de foto. Blij dat het goed gaat.
Tja, je bent dan ook de bezige bij van de streek hé ;-) Maar die spin heb ik toch maar liever in de tuin.
Om uw vraagje te beantwoorden, die donkerharige schoonheid is mijn vrouwke ;-)

Roy, groetjes.

Mrs. T. zei

Wat een rijkdom: drie kleinkinderen!

Berith zei

Hihi, hier vinden ze die spinnenwebben fascinerend - dus regel is nu - als ze niet in de weg hangen mogen ze blijven hangen ;)

Wat een mooie taart voor Julius! En natuurlijk nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!

Leuk hoe je zijn geboortekaartje hebt gebruikt voor het fotoboek!

Fijne zondag nog!

marjolein vd fotokraam zei

Wat een geweldig mooi jasje is dit.
Je maakt wel goed reclame :-)
En je spinnewebfoto`s zijn prachtig, erg decoratief. Dus lekker laten hangen :-)
Mooi jullie drietal bij elkaar.

Jetske zei

Mooie foto's van de drie kleinkinderen samen. De foto van Julius met Meike vind ik ook erg mooi.
Het is wel druk, maar je zult je toch wel rijk voelen met deze drie kleinkinderen.