Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

dinsdag 14 augustus 2012

GEBOREN ...................

In de nacht van de vallende sterren, 
werd zes minuten voor de uitgerekende datum 
onze kleindochter Noortje geboren! 
Noortje is thuis geboren en ze woog bij de geboorte 3480 gram.
We werden rond 00.15 uur gebeld: wat een fantastisch nieuws! 

Zondagochtend zag ik bovenstaand  fotootje van Noortje op Facebook van Franciska. Noortje had de hele tijd op Franciska's vinger gesabbeld.  Ik heb het fotootje snel bewerkt en zo ook het nieuws op mijn Facebook gezet. (Allemaal even wat sneller dan een verhaal en foto's op het weblog.)
En wat gaat het nieuws dán snel!
Andries en ik gingen zondagochtend al op tijd weg, om ons derde kleinkind te bewonderen. 
En dit was onze eerste aanblik, Noortje liggend op het bed van papa en mama!

Natuurlijk met haar mooiste kleertjes aan, een broekje met sterretjes: hoe passend bij de vallende sterren!

Ja, die mutsjes, hè: zo kun je niet zien of ze haartjes heeft..... Noortje had ook niet zo'n zin in die muts.........

Petje áf! En nu onder een lakentje met sterren........... Zo zijn de paar zwarte haartjes goed te zien.

Wat word je stil, blij, gelukkig en dankbaar bij het aanschouwen van dit wonder!

Ik ben bij Johan en Franciska gebleven, Meike is nu ook thuis. Ze vindt Noortje lief, geeft kusjes en is nu echt een grote zus!
Het bericht op mijn weblog komt 'laat', want ik kan op allerlei gebied helpende handen bieden, en dan komt het computeren er niet van!
En hoewel dat een grote hobby van me is, wint Noortje het!

Op de foto's is Noortje ongeveer 10 uur oud.

"Moeder en kind maken het goed!", en Noortje lijkt op haar zusje Meike. 



17 opmerkingen:

Dorien zei

Heel hartelijk gefeliciteerd!

Anoniem zei

Wat een schatje zeg! Van Harte Gefeliciteerd met dit mooie wondertje. Dat wordt genieten......
Groetje van Henny Breedijk.

Gerrie zei

Wat een mooi meisje, gefeliciteerd! Fijn dat Meike zo lief is voor haar zusje.
Geniet er maar lekker van.

Carla zei

Wat een plaatje...mooi meisje!!
Gefeliciteerd met dit wondertje.

lieve groetjes Carla.

Lief meisje zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noortje. Wat is ze al een mooi meisje. Geniet er lekker van.

marjolein vd fotokraam zei

Nog-,nogmaals gefeliciteerd met je Noortje.
Wat een poppie :-)
En wat een schattige kleertjes.
Wel héél toepasselijk al die sterren in de nacht van de vallende sterren. Top !
En je foto`s zijn zo leuk, hopelijk kan ik ook gauw `wat`` plaatsen :-)
Dag

Elise zei

Kippenvel, waat mooi toch zo'n geboorte ! Wat een mooie kindje en wat een mooie naam.
Heerlijk, beide meiden lekker bij papa en mama. Gefeliciteert allemaal !

Elise

Ingrid zei

Oh wat zal dat weer genieten zijn voor jullie. Veel succes met de hulp die je kunt bieden en veel plezier met dit prachtige wondertje!

Mrs. T. zei

Wauw, wat fantastisch. Gefeliciteerd opa en oma!!!
Enne: ik zit ook op facebook. Zoeken op tril taal. ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

ontroerend mooi, fenny!!

van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje!

wat ziet noortje er beeldig uit!!

ook een dikke proficiat aan de fiere ouders en natuurlijk aan grote zus, meike!!

Inge zei

Geweldig!!! Gefeliciteerd hoor met jullie kleindochter Noortje!! Wat een mooi wonder! Geniet ervan!!

limmie zei

Ik heb hier helemaal niet gereageerd zag ik..wat een wonder die kleine mensjes he?? Zoo lief..

JeeBee zei

Lieve mensen, wat ben ik blij voor jullie. Wat een mooi lief meisje! En Meike is nu 'grote zus'. Mooi!

Harriët zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noortje! Wat een mooie naam en mooie foto's hier al op je weblog.
Fijn dat alles goed gaat. Ik reageer een beetje laat maar we hadden een druk weekje omdat Jasper zijn ci kreeg :))
Fijn weekend hoor

Creaties van Henrike zei

Gefeliciteerd oma! Wat een rijkdom!

Jetske zei

Geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter. Ik hoop dat jullie als opa en oma lang kunnen genieten van dit mooie meisje.

Tiny zei

Wat leuk, weer een kleindochter en zusje voor Meike.
Las het net pas, dus nog van harte gefeliciteerd. Geweldig !!
Wat een mooi meisje en wat een leuke foto van de meisjes samen.
Fijn dat alles goed gegaan is.
Geniet ervan !!!!
Groetjes en fijn weekend.