Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 10 november 2011

Relax

Er was zon beloofd voor woensdag, maar zoals we in het weerbericht konden zien, bereikte de zon het noorden niet! We zijn daarom naar de stad van het peerd van ome Loeks gegaan, waar zelfs de toren niet goed te zien was!


Vandaag, donderdag was het ietsje beter, maar de ochtend was nog altijd in nevelen gehuld. Andries vermaakte zich met de laptop, en ik keek naar een dvd-film, die ik had meegenomen. Je weet maar nooit! Het was de film Rabbit hole. Geen vrolijke film, het gaat over een echtpaar dat hun kind heeft verloren, en hoe zij omgaan met hun verdriet. Toch wilde ik deze film een keer zien, en dat heb ik nu gedaan. Zomaar op een ochtend: dat gebeurt normaal gesproken 's ochtends niet!



Na de lunch gingen we fietsen. Mooi, maar wél fris! We kwamen bij een hunebedJE!

En zie je die kabouter onder (achter)? Even inzoomen!

En dit beeld zie je daar tegenover:

Verder op de fiets: koud hoor, een foto nemen zonder handschoenen aan. 
En kijk eens wat we tóen tegenkwamen:

Na zo'n week vakantie als wij nu hebben,was deze rustplek nu niet nodig, 
ik heb er alleen even een foto van gemaakt, het leek er op zelfbediening:
Het fietsritje werd al kouder: we moesten alleen nog wel even een paar boodschappen doen. Onze vingers waren zo koud geworden, dat we in de JUMBO-supermarkt koffie hebben genomen, om onze handen even te warmen aan het bekertje met koffie!
We hadden mee kunnen doen hoe je zo héél voordelig een vakantiemiddag doorbrengt, en zelfs nog gratis kunt koffiedrinken en de krant lezen!
De boodschapjes in de fietstas, naar "huis", mmmmm, wat is het binnen lekker warm!
Morgen is deze relaxweek al weer voorbij!


11 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Wij gaan het tweede weekend van december er tussenuit. Ik ben benieuwd hoe 'warm' het dan is. ;-)

Carla zei

heb de rest even snel door gekeken en gelezen.
Even een reactie op je laatste post....mooie foto's...en koffie drinken bij de Jumbo en dan de krant lezen met de reclame van de Liddl op de achterkant....grappig!!
Heerlijk zo'n weekje genieten hoor!!
Ik heb mijn oppasdag weer gehad....het was een gezellig dagje.
Gaat hard hè..die ukken van ons!!

liefs Carla.

Ingrid zei

Ja, wat was het fris hè? Vanochtend scheen hier het zonnetje nog lekker, maar tegen de tijd dat ik op pad ging om mijn boodschapjes te halen was het waterkoud.

Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten van jullie weekje Bloemert. Hoe bevalt dat park? Er zal nog niet zo veel begroeiing zijn, denk ik?

klaproos zei

wat een gezellig uitje was dat fenny,

jawel de zon liet wat achter maar dat mag de pret niet drukken toch,

vandaag weer een kans :-)

Vrouwke zei

De zon is een beetje verlegen de laatste dagen. Ze probeert het wel, maar verschuilt zich toch liever achter de wolken.

Zo'n weekje weg kan heerlijk zijn. Een paar weken geleden waren wij in Almere en we hebben ons er prima vermaakt.

Fijn dat jullie lekker hebben kunnen relaxen. De behoefte daaraan kan zo groot zijn, dat het bijna moeite kost om dat in één week voor elkaar te krijgen.

Inge zei

Hier schijnt de zon al een paar dagen, strakke blauwen luchten, heerlijk!
Rabit Hole heb ik ook gezien, heftige film hoor.
Jullie hebben wel genoten in Bloemert!

Insoon zei

Volgens mij hebben jullie je goed vermaakt in Bloemert. Mooi huisje op de foto!
De afgelopen dagen was het inderdaad wel frisjes en bij ons was er ook geen zon te bekennen. Grappig zo'n hunebedje onderweg en leuk zo'n picknickplek met zelfbediening. Dat zie je hier bij ons ook. En wat is het dan na zo'n fietstocht lekker om even een kopje warme koffie bij de supermarkt te dinken hè ;-)

Geniet van je weekend!
liefs Insoon

Anoniem zei

Jammer van die mist, maar wat een mooi plaatje van die martinitoren.Geshopt?

En ha koffie bij de jumno. Ach je moet wat hé!
Hier was het van de week prachtig fietsweer. Maar Kees was ziek, dus in m'n eentje een rondje gemaakt.

OT kennen wordfeud?

gr eva

Henny Breedijk zei

Wat een heerlijke weekje hebben jullie gehad! Wat waterkoud af en toe maar dat mag de pret niet drukken. De foto van de Martinitoren is leuk zeg!

Sophia zei

Heerlijk he ...een paar daagjes er tussen uit ! ( k ben er ook wel aan toe ...haha ) ..Maar van je fietstochtje heb je vast wel genoten .
Foto door t hunebed is leuk !
Geniet nu maar van je weekend
Groetjes Sophia

Gerrie zei

Lekker zo'n paar daagjes weg, maar beter frisjes als regen.
Mooie foto's bij de hunebedden,
vooral die er door heen.
Zo te zien hadden jullie eem prachtig huisje.
Fijn weekend,