De weg was recht, de weg was krom, en de herfstbladeren ritselen onde onze fietsen.......
Wat boffen we met dit novemberweer in ..............
11 opmerkingen:
Marjo
zei
Ja Fenny wat boffen we toch met dit weer. Hoop niet dat het een voorteken is van een hele strenge winter brrrrrrrrrrrr ijzel en sneeuw heb ik het niet zo op. Fijne zondag
11 opmerkingen:
Ja Fenny wat boffen we toch met dit weer. Hoop niet dat het een voorteken is van een hele strenge winter brrrrrrrrrrrr ijzel en sneeuw heb ik het niet zo op.
Fijne zondag
Marjo
Ja gisteren was het mooi weer.
vandaag ziet het hier in het westen grauw geen lekker zonnetje te zien.
Een fijne week weer.
gr
Wat worden we verwend met dit novemberweer hé, beter dan de afgelopen zomermaanden!
Geniet er maar van!
Superweer...nog even van blijven genieten!
Ja, het is zo zacht en zo kleurrijk buiten...zalig !
Nog nooit zo laat mijn zomerkleding opgeruimd :-)
En je scrap ziet er weer goed uit ;-)
recht of krom,
zolang je maar geniet, fenny! :-))
en er komt nog meer 'zomer' op ons af, eh? :-))
Het was zaterdag gewoon warm met 18 graden. Bijna niet te geloven dat we al in november zitten hè.
Een fijne maandag!
liefs Insoon
Het was echt genieten in de natuur, en prachtige plaatjes schieten. Nu is het hier grauw!
Fijne dag
Boffen met dit weer, afgelopen zaterdag 17 graden, heerlijk !
groetjes Elise
Heerlijk dit weertje in de herfst.
Mooie presentatie van de foto op die penseelstreken.
http://roys-fotoblog.skynetblogs.be/
Een reactie posten