Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

zaterdag 5 november 2011

De weg was recht, de weg was krom

De weg was recht, de weg was krom, en de herfstbladeren ritselen onde onze fietsen.......
Wat boffen we met dit novemberweer in ..............


11 opmerkingen:

Marjo zei

Ja Fenny wat boffen we toch met dit weer. Hoop niet dat het een voorteken is van een hele strenge winter brrrrrrrrrrrr ijzel en sneeuw heb ik het niet zo op.
Fijne zondag

Marjo

Marja zei

Ja gisteren was het mooi weer.
vandaag ziet het hier in het westen grauw geen lekker zonnetje te zien.
Een fijne week weer.
gr

Henny Breedijk zei

Wat worden we verwend met dit novemberweer hé, beter dan de afgelopen zomermaanden!

Ingrid zei

Geniet er maar van!

Inge zei

Superweer...nog even van blijven genieten!

marjolein vh pl zei

Ja, het is zo zacht en zo kleurrijk buiten...zalig !
Nog nooit zo laat mijn zomerkleding opgeruimd :-)
En je scrap ziet er weer goed uit ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

recht of krom,
zolang je maar geniet, fenny! :-))

en er komt nog meer 'zomer' op ons af, eh? :-))

Insoon zei

Het was zaterdag gewoon warm met 18 graden. Bijna niet te geloven dat we al in november zitten hè.

Een fijne maandag!
liefs Insoon

Gerrie zei

Het was echt genieten in de natuur, en prachtige plaatjes schieten. Nu is het hier grauw!
Fijne dag

Elise zei

Boffen met dit weer, afgelopen zaterdag 17 graden, heerlijk !

groetjes Elise

roysfoto zei

Heerlijk dit weertje in de herfst.
Mooie presentatie van de foto op die penseelstreken.
http://roys-fotoblog.skynetblogs.be/