Hoera! Vandaag is de baby van Stef en Marjolein geboren!
Vanmiddag belden Marjolein en Stef samen om te vertellen, dat zij een zoon, en wij een kleinzoon hebben gekregen!
Hij heet Julius.
Julius is om 12.04 uur geboren en hij is geboren via een keizersnee.
We weten nog niet hoe lang hij is, hij weegt 4440 gram.
Vanmiddag hebben we hem direct bewonderd!
Grote dankbaarheid en groot geluk!
Julius is hier 4 uur oud.
Deze opa en oma waren gewapend met hun fototoestel! Ach.... die flits......
Op het fotootje rechts, gluurt Julius even.
Ja Julius, dat zijn OMARAZZI en OPARAZZI!
Reactie achterlaten? Klik op reactie(s) ......








21 opmerkingen:
Oh...Fenny....wat een mooi mannetje die kleinzoon van jullie!!
Prachtig toch en zo'n wonder altijd weer !!
Ik wens jullie allemaal onwijs veel geluk met de nieuwe wereldburger.
Leuke naam trouwens ook!!
Feliciteer de kersverse ouders ook van ons als je wil.
Geniet maar van die kleine.
Nog even en dan zijn wij aan de beurt...kan nu nooit lang meer duren.
Geweldig!!!!!
liefs Carla.
wauwwwww wat een fijn moii ventje fenny,
héél veel geluk met hem en proficiat aan de trotse ouders en opa en oma,
dikke zoen
xxx
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleinzoon! Wat een mooi kereltje. Ook mijn felicitaties voor de kersverse papa en mama.
Heel veel geluk!
Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
Wat een mooi manneke.
Geniet er maar van.
Gr Marja
Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
Mooi manneke en wat een leuk naam.
Geniet er maar van.
Leuke foto's, ook de felicitatie's voor je dochter en schoonzoon.
Groetjes en gezellig weekend.
Wat een prachtkindje, en jullie, die foto, zo fier en gelukkig, dat is toch wel mooi hé.
De keuze van de naam is ook bijzonder, maar vind het wel super.(hier hoor je meer en meer onuitspreekbare namen,Kyamo, Allyach,icharzin, enz..)
Veel geluk en vrede met de nieuwste telg, ook aan de trotse ouders.
Roy.
Van Harte Gefeliciteerdmet dit prachtige ventje. Ik had al een mail gestuurd omdat ik niet in de gaten had dat ik op nieuwe berichten moet klikken om de laatst blog te lezen...!
Wat een leuke foto's van het mannetje met een stralende ouders en grootouders. Dat wordt genieten......
De reactie van 17 sept. 10.34 uur is van mij... Henny Breedijk. Ik zat een beetje iets verkeerd te doen, sorry!
Och, dus Julius moest even geholpen worden. Tja, hij had het vast erg naar zijn zin bij zijn mammie. ;-)
Heel veel geluk met jullie kleinzoon, Oparazzi en Omarazzi!
En Marjolein en Stef: Well done! Geniet maar van het ouderschap!
Hé, gefeliciteerd!!!! Wat een prachtig manneke. Veel geluk hoor.
Felicitaties voor opa, oma, papa, mama, oom(s?) en tante(s?) en nichtje(s?).
Wow, wat een mooi mannetje!Vvan harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon!
Nogmaals gefeliciteerd, via Facebook zag ik dat jullie er een knappe en gezonde kleinzoon bij hebben.
Wat zullen jullie dankbaar zijn, dat alles `goed` gegaan is.
Alhoewel keizersnee !!
Geniet met volle teugen van dit Hollands welvaren.
En de ouders ook gefeliciteerd.
Fenny.....van HARTE GEFELICITEERD met Julius !!
Wat fijn dat hij er nu is en ...een flinkerd hoor !!
Prachtig he ...dat nieuwe leven ....
Heel veel geluk met hem en geniet er van !
Wij mogen nog even wachten ...een week of 6 !
Feliciteer Stef en Marjolein ook !
Groeten Sophia
Hallo Opa en Oma Mama en Papa
Van harte gefeliciteerd met jullie leuke kereltje
trotse ouders en opa en oma.
Erg mooi om gelijk het zoontje te kunnen bewonderen.
groetjes en liefs van ons
Sorry dat ik nu pas kom.....maar ik ben er niet minder blij voor jullie om!
Morgen zal ik mijn collega's die mijn key-cord zo mooi vonden op de hoogte brengen van het feit dat de maker ervan.....wederom een trotse oma is.
Oh meissie, na zoveel zware tijden is het jullie familie zo gegund.
Julius. Da's de tweede nam van mijn jongste zwager. Helemaal okay dus :-D
Ik ben enorm blij voor jullie.
Oh, wat leuk , van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleinzoon, met een prachtige naam.
En wat een flinkerd.Geniet er maar lekker van!!Ook de ouders van harte gefeliciteerd.
Moet zelf een beetje kalmpjes aan met m'n teen, op tijd even rusten.
Fijn weekend
Nogmaals proficiat met Julius geniet er maar lekker van
Wat leuk dat jullie een kleinzoon erbij hebben, gefeliciteerd hoor!!! Leuke foto's ook allemaal!!
Fijne zondag verder!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Wat een mooi mannetje.
Ik las het in de reacties van Sophia haar site, dus moest wel even spieken ;-) .
Hai, gefeliciteerd met de geboorte van Julius, leuk ! Een kleinzoon .. heerlijk wat een rijkdom !
Geniet er van, Elise
Fijn dat je het linkje stuurde van je nieuwe weblog.
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Ook voor de kersverse ouders. We wensen dit kleine mannetje heel veel geluk en gezondheid toe en dat jullie daar allemaal lang getuige van mogen zijn.
Ook de hartelijke felicitaties voor zijn grote nicht Meike en haar ouders. Door jullie ervaring weten we hoe dicht gezondheid en ziekte bij elkaar liggen en hoe snel de wereld van het ene op het andere moment op de kop kan staan.
Een reactie posten