Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 22 september 2011

Dag 6

Even geen naam kunnen bedenken als titel,dan maar dag 6, zo oud is Julius nu.
Ik was veel bezig met het werk voor school, tussentijds probeerde ik nog om een fotoboek te maken. Dat is haastwerk, want ik heb een leuke aanbieding die vandaag of morgen niet meer geldt!
Gisteren werd mijn hulp gevraagd als kraamverzorgster. De kraamverzorgster komt nu tot 14.00 uur, Stef is weer aan het werk en zoals we gistermiddag gemerkt hebben, is het toch wel héél fijn, dat Marjolein nog niet alleen met Julius is. Julius heeft ons gistermiddag flink beziggehouden. Wat een geluid kan hij produceren! En tijdens het verschonen, maakte hij direct zijn nieuwe luier weer vies! Ik heb bovendien heel wat beweging gehad door trap-op-trap-af te lopen. 
De zon schijnt lekker, de was hangt buiten en nu zijn er weer van die on-interessante dingen te doen!
Vanochtend kreeg ik al weer melding van iemand die bij weblog weggaat en blogspot is begonnen. Als het zo doorgaat, blijft er daar straks niemand meer over!
Tot slot nog het geboortekaartje van Julius:

20 opmerkingen:

Carla zei

Wat een schattig kaartje!!
Ja...dan ben je als oma niet alleen lief, maar ook nog reuze handig hè!!
Heerlijk toch als je zo de helpende hand kan bieden, en het is nog leuk ook.
Ik vind het volop genieten hoor dat kleine hummeltje!!

Wat web-log betreft...daar kreeg ik bericht van dat die het weer deed...nou geloof maar niet dat het me lukt om in te loggen..snap er niks van.
Maar ja..blijf gewoon lekker bij Blogger...geen problemen mee...en als je gewend bent net zo leuk!!

Geniet van je kleine vriendje!!

liefs Carla.

Inge zei

Heerlijk dat alles goed gaat met het je kleinzoon hoor! En een prachtig kaartje is het geworden! Ik wacht nog geduldig af of weblog het gaat doen, en zover ik weet zijn er veel mensen maar tijdelijk overgestapt om later weer terug te komen...maar goed, we zien wel!
Fijne dag!

Gerrie zei

Wat is het toch handig als je van alle markten thuis bent, maar voor kraamhulp spelen is natuurlijk best leuk!
Dus hij kan zich goed laten horen haha!!
En je hebt gisteren de nodige beweging dus wel gehad.....
Wat een lief geboortekaartje.

Gerrie

gerrie zei

Ik moet wel altijd 3 x klikken op plaatsen voor de reactie geplaatst wordt, hebben anderen dat ook?!

Elise zei

heerlijk he .. ik moet wachten op mijn dochters voor ik voor kraamhulp mag spelen. Maar ik vind het heerlijk om mee te lezen ..heb je al meer foto's ?

Succes met de kleine man, hhaha, houdt zijn oma dus lekker bezig !

groetjes Elise

Mrs. T. zei

Prachtig kaartje!

Tiny zei

Leuk kaartje en fijn te lezen dat alles goed gaat, ook met Meike.
Had inderdaad een paar ker op de site gekeken.
Zal nog wel even duren neem ik aan.
Leuk dat je de stralende foto hier hebt gezet, zien er vrolijk uit alle twee.
Groetjes en succes met de drukte !!

Ingrid zei

Na zo'n keizersnee duurt het wel even voordat je hersteld bent. Ik kreeg destijds ook nog zes weken hulp in de huishouding. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat het fijn is voor Marjolein dat je nu wat extra kunt helpen. En het mannetje is zijn longen en darmen dus goed aan het uitproberen ;-) ?! Ik hoop wel dat Julius ook af en toe lekker rustig is.

Alvast een fijn weekend!

Harriët zei

Ooo kom ik even een paar daagjes niet lezen en hups...gelijk mooi nieuws!! Van harte gefeliciteerd met kleinzoon Julius. Leuke naam ook! En ook het geboortekaartje ziet er schattig uit. :)
Ja ik kreeg ook al mee dat er veel mensen verhuizen door het hele gedoe bij weblog.nl
Ach...blijf je toch lekker hier?
Prima plek toch zo?
Fijn weekend hoor

astridvanbeers zei

Wat een schattig kaartje. En zo heerlijk voor Marjolein dat ze op haar moeder terug kan vallen. Ik heb ervaring met een keizersnee, dus weet dat dat niet mee valt.
Ik denk dat ik stop met bloggen door dat gedoe bij web streepje log.

° Insoon ° zei

Wat fijn dat jij wat kunt bijspringen bij Marjolein. Het is vast nog wennen met zo'n kleintje erbij en zo'n keizersnee is ook niet niks. Heeft er nog veel last van?
Schattig geboortekaartje van Julius :-)

Een fijn weekend!
liefs Insoon

limmie zei

wat een schattig kaartje!!erg leuk! wat heerlijk om je kleinkinderen zo te zien.ik lees elke x met plezier

Sophia zei

Lief kaartje van Julius !
Ja fijn dat je hulp kan bieden he ...en inderdaad je blijft er wel soepel bij door steeds trap op en af !
Geniet er maar lekker van hoor fenny !!
Voor nu vast een fijn weekend
groeten Sophia

Dorien zei

Het gaat al aardig met je blogspot. Leuk kaartje!

Henny Breedijk zei

Leuk zeg om als kraamhulp te fungeren en Julius zorgt ervoor dat je leuk bezig bent, haha geweldig toch.
Prettig weekend gewenst met veel genieten!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

een dikke proficiat met de geboorte van je kleinzoon, fenny!!!

wat een bijzondere naam!

welkom in deze mooie wereld, julius! :-))

ook een dikke proficiat aan de gelukkige ouders!!!

fijn weekend, fenny!

ahja,
mijn weblog blijkt weer online te zijn? 't jouwe ook? :-))

Wil zei

Prachtig kaartje zeg. Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon.

Lieke zei

Gefeliciteerd met jullie kleinzoon ! Wat geweldig en wat een leuke naam ! ;-)
En wat fijn dat het beter gaat met Meike dan verwacht !
Een beetje geluk hadden jullie na al die ellende wel verdiend..
Lekker genieten Fenny !

Groetjes, Lieke

roysfoto zei

Wat een leuk boelleke, geniet er maar van, ze zijn zo meteen ook weer groot ;-)

fenny zei

test