Dank je voor de mail, ik weet dat je tot over de oren in werk en bezigheid zit beste Fenny. Maar zelf wanneer je geen tijd kan vrijmaken, wat bij mij ook veel voorkomt, dan vergeten wij jullie niet hoor. Net als in 't echt lopen we de vloer niet plat, maar komen af en toe zomaar even op virtueel bezoek. Groetjes aan den Andries ;-)
11 opmerkingen:
Erg mooi!!
fijn weekend.
Wat mooi! En waar ook :)
Mooi...
vreude en verdriet met elkaar delen,
zo gaat dat in echte vriendschap fenny,
nu eens wat meer en dan wat minder...
lieve groet
Daar heb je helemaal gelijk in, zelfs blogvrienden vergroten je geluk :-)
Dank je voor de mail, ik weet dat je tot over de oren in werk en bezigheid zit beste Fenny.
Maar zelf wanneer je geen tijd kan vrijmaken, wat bij mij ook veel voorkomt, dan vergeten wij jullie niet hoor. Net als in 't echt lopen we de vloer niet plat, maar komen af en toe zomaar even op virtueel bezoek.
Groetjes aan den Andries ;-)
wat zouden we zijn zonder onze vriendjes, eh! :-))
heel mooi gezegd, fenny én supermooi gemaakt!!
Vriendschap is een kostbaar bezit.
Hoe was het gisteren??
lieve groetjes Carla.
Wat een mooie woorden Fenny. Ik denk dat jullie in de moeilijke periode bij Meike jullie vrienden wel hebt leren kennen.
Mooi...en zo waar....!
Wat een mooie tekst!
liefs Insoon
Een reactie posten