Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 7 juni 2012

Hè, waarom kan ik dat niet onthouden?

Tegen twaalven keek ik op mijn horloge: het gaf aan 10.20 uur.
Waarschijnlijk moet er een nieuwe batterij in.

En ja, wat is er deze middag en avond regelmatig gebeurd? Dat ik mijn linkerarm voor mijn ogen wil houden, om te kijken hoe laat het is op mijn horloge.
Tja, daar zie ik dan geen tijd.

Als mijn horloge het weer doet, zul je zien dat ik aan de andere gewoonte ben gewend: niet meer kijken op mijn pols, maar lopen en kijken richting klok!

Herkenbaar?
Ook zonder op klok of horloge te kijken, zie ik dat het nu toch wel bedtijd is! 00.15 uur.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. 't is duidelijk dat jij geen horloge of klok nodig hebt, fenny! :-))

leef maar lekker op het ritme van je biologische klok, daar heb je geen batterijen voor nodig! :-)))

Ingrid zei

Ja, heel herkenbaar! Ik heb toch maar snel een nieuw horloge gekocht, toen de mijne kapot was en dat was weer heel snel gewend.

Mrs. T. zei

Ik heb nog maar net een horloge, dat ikdan ook maaraf en toe voor mijn werk aandoe. Ik ben dáár dus nog niet aan gewend. ;-)

Carla zei

Tja...dan kan je zien dat we gewoonte dieren zijn hahaha

fijne dag..lieve groetjes Carla.

Limoentje zei

Ik kan niet zonder!

Dorien zei

De jeugd, die ik via mijn werk ontmoet, vindt het vreselijk ouderwets om een horloge te dragen. De tijd is immers overal te zien, via mobile telefoons enz.
Ik houd me toch maar aan mijn eigen tijd :-)

Serena zei

Ik heb er horlogetic en heb dus gelukkig een kast vol liggen.Zou gek worden zonder klokje om mijn pols!!!

marjolein vd fotokraam zei

Je biologische klok is dus ook goed ingesteld :-)
En heb je het klokje van manlief even geleend ?
Trouwens over manlief gesproken hij zou graag het cupje weer van je ontvangen :-)
Je kan ze ook opsparen :-0
Vandaag was het oppasdag, dus vandaar dat ik later ben met reageren.
Dag en een fijne avond.

Jetske zei

Bij ons thuis riep mijn vader de hele winter naar zijn kinderen: "Deur dicht". Tegen de tijd dat het hartje zomer was, waren we eraan gewend en deden braaf de deur dicht, waarop mijn vader dan zei: "Nu mag de deur wel open blijven, het is nu zomer".
Zo zal het bij je horloge en klok kijken ook wel gaan.

° Insoon ° zei

Ik heb zelf helemaal geen horloge en zou juist erg moeten wennen als ik er ééntje om m'n pols zou hebben ;-)

Geniet van je weekend!
liefs Insoon

Inge zei

Ik leef eigenlijk heel mijn leven al zonder tijd, en als ik het wel nodig had keek ik wel even op een klok aan de muur. Ik kan gewoon weg geen horloge verdragen aan mijn pols...zo simpel is dat! ;)

Elise zei

Oh ik ga de deur niet uit zonder horloge, echt, ik draai om als ik hem vergeet.

Ik kijk zo vaak op mijn horloge ..

Hopleijk doet hij het intussen weer :)

gr. en fijn weekend Elise