Ach, de titel komt zo maar bij me op, omdat de/het vorige blog de A meekreeg!
En zonet zag ik in een reactie op de vorige blog: "alles verder goed bij jullie?"
Ja - alles goed en ik wil wel een heleboel vertellen, maar het komt er gewoon niet van! De foto's van 'de Rotterdam' heb ik "klaar staan", maar ik heb ze nog niet gebruikt in een blog. Er zijn weer andere dingen die voorrang krijgen. En een dag is zó snel voorbij!
Doordat ik veel met foto-albums bezig was, blijft het oefenen van andere technieken er bij.
Toch heb ik vanmiddag wat uitgeprobeerd. Ik heb me noodgedwongen even 'koest gehouden'. Dat had een reden. Vanochtend heb ik ingevallen, en, o help, ik kreeg acuut zulke buikkrampen, dat ik de klas ben uitgerend. (En dat was maar goed ook!). Daarna ging het gelukkig wel wat beter, de ochtend kon 'gewoon' gewerkt worden..
Vanmiddag zouden we naar een begrafenis, en dat heb ik niet aangedurfd. Andries is alleen gegaan, en het bleek goed, dat ik niet ben gegaan. Het euvel was lastig, maar veilig thuis viel het mee. En die tijd heb ik benut, door wat uit te proberen met scrappen. het gaat om het mengen van een tekening en een foto.
Het resultaat is niet naar wens, maar nu ik de layout zonet nog even bekeek, viel het toch ook wel weer mee. I.i.g. kreeg ik via digiscrap al twee meldingen, waar ik een tutorial (les) hierover kan vinden.
Dit is mijn oefening, en daaronder de foto die ik er voor gebruikt heb.
![]() |
| elementen: SI_MaisonRomantique |








8 opmerkingen:
Nou...dat heb je leuk gedaan hoor!!
Toch ergens goe3d voor geweest dat je thuis gebleven bent, ondanks het euvel.
Ik kan geen berichten meer plaatsen...ik krijg de volgende melding..
"Je browser wordt door Blogger niet meer ondersteund. Sommige onderdelen van Blogger doen het niet en je ondervindt mogelijk problemen.
Als je problemen hebt, kun je Google Chrome proberen. | Negeren"
Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is...Google Chrome ghad ik al..dus eraf gegooid, opnieuw geinstaleerd, maar het doet niks...heb jij een idee...of wie er hier mee leest...??
Please help!!
groetjes Carla.
Niet fijn die buikkrampen, maar je hebt je wel nuttig gemaakt! Het is erg mooi geworden.
Hè bah, wat vervelend die buikkrampen. Ik moet soms 's ochtends ook rennen, maar dat is dan eenmalig.
Je scrap is toch al erg leuk hoor!
je hebt er een heus kunstwerk van gemaakt, fenny!
bijzonder mooi, vind ik!!
ik hoop dat je buik snel weer rustig mag worden! :-))
Mooie scrap. En vervelend die buikkrampen. Fijn weekend.
En is je buik nu weer normaal ?
Je scrap is goed geworden, punt uit !
En wat hadden jullie goed weer...top
Mooie scrap!!!
Ik vind de bewerking goed gelukt.
Lastig als je buikkramp hebt en een klas vol met kinderen.
Een reactie posten