Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

woensdag 16 mei 2012

Droom de dag en droom de nacht .......

Droom de dag en droom de nacht,
omarmd door natuur en sprookjespracht

En het wás een sprookje, zó mooi! Vrijdag t/m maandag was ons weekend samen met kinderen en kleinkinderen in de Efteling. Vorig jaar wilden we daar ons 35-huwelijk vieren, maar toen moesten we annuleren vanwege de situatie rondom Meike. Nu werd het het vieren van ons 36-jarige trouwdag (21 mei) en het pensioen van Andries.
Vrijdag konden we al direct in het park, de auto kon gratis geparkeerd worden in Bosrijk, waar ons Eftelinghuisje was. De sleutelpassen en entreekaarten voor het park waren al naar ons toegestuurd: je hoeft je dus nergens te melden: alles gaat vanzelf, zoiets als: "Sesam, open u!".

We beleven alles nog eens via de foto's, zó veel leuke foto's, dat kiezen weer moeilijk maakt.
We hebben het zó getroffen met het weer: droog, bewolkt en zonnig!
Als bewoner van Bosrijk mag je een half uur voor opening van het park het park al in, zodat je direct naar je geliefde attractie kunt, en niet in een rij hoeft te staan. De stoere mannen natuurlijk naar Joris en de Draak, de vliegende Hollander, Python enz., en de anderen en met z'n allen in Droomvlucht, land van Laaf, Carnaval, Caroussel, en nog véél meer!
Met Meike konden we regelmatig via de ingang voor rolstoelers. Maar vaak was er ook geen lange rij, waardoor we ook niet hoefden te wachten.
Zo lekker ongedwongen..... tijd voor een fles, een broodje of verschonen? Overal kon dat, of buiten of ergens binnen!

Al het Efteling-personeel is zó vriendelijk! Iedereen voelt zich daardoor een VIPgast!

Een keer hoorde ik iemand vragen: "Waar is oma?". Ha, ha, het is maar welke oma je bedoelt, want er lopen heel wat oma's daar! En ik? Ik heb me de gelukkigste oma ter wereld gevoeld. Ik ben geen pretparkenmens, maar als je ziet dat iedereen zichtbaar geniet, dan voel je je heel rijk!



Het is moeilijk om te kiezen uit al die mooie foto's.
Ik zal vast nog wel wat laten zien.
En ik kan het iedereen aanraden, zo'n weekend (of korter). 
Heb je vragen? Vraag maar: ik geef graag antwoord!

11 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

die snoetjes spreken boekdelen, fenny! :-))

wat een plezier om zoveel plezier te zien! :-))

ja, jij bent 1 van de rijkste mensen op aarde! :-))

Harriët zei

Wat leuk zeg, omdaar een weekend te zijn met z'n allen!
Ik ben ooit in de Efteling geweest wel, maar nooit met de kinderen...vind het gewoon te duur eigenlijk. Matthijs is er als kind ooit wel geweest met mijn broer en schoonzus en Jasper in groep 8 toen hij van school ging, maar Fré nog nooit dus. Mooi die foto's joh. Meike vond het ook geweldig zo te zien :)

Ingrid zei

De Efteling is altijd leuk; vroeger (toen ik kind was), nu, voor jong, voor oud en alles wat daar tussenin zit.

Aan de foto's kan ik zien dat jullie hebben genoten. En wat fijn dat het weer meewerkte en de drukte meeviel. Heerlijk dat jullie dit met zijn allen hebben mogen beleven!

Ingrid zei

@ mindfulness: ik ga het merken of het voldoende werkt. En anders heb ik nog plan B op de plank liggen (een boek + hypnose CD van Paul McKenna - Control Stress)

En zolang ik nog geen volledig resultaat heb, probeer ik als bijrijder zoveel mogelijk van het uitzicht in de berm te genieten... ;)

Carla zei

Je kunt aan de gezichtjes wel zien dat iedereen het leuk gehad heeft.

Mrs. T. zei

Ja geweldig he. Was er dus gisteren en twee jaar geleden met de meiden en manlief op onze huwelijksreis!

Jetske zei

Geweldig om te lezen dat het zo'n feest was. Fijn dat je dat zo met z'n allen mag en kan beleven.
Het plezier spat er van af. Die foto van Meike met haar vader, dezelfde lach.

limmie zei

die foto van meike met papa!!!!! heerlijk!!! ;-)

Venninne zei

Heerlijk dat jullie een fijn weekend hebben gehad.
Mooi hoor dat je zo heerlijk kan nagenieten van de foto's
Gr Marja

Berith zei

Wat hebben jullie een leuk weekend gehad! Schitterend dat genietende & lachende gezicht van Meike!

Ik had hier net ook 2 glunderende kopjes zitten - zo trots op hun zelf gemaakte jam :)

Fijn Pinkster Weekend!

marjolein vh pl zei

Genoten weer van alle gemiste logjes en wat leuk zijn al die genietmonumenten in en om de Efteling.
Topseries weer.