Ze krijgen allebei een mand,
waar iedere dag een cadeautje uit gepakt mag worden!

waar iedere dag een cadeautje uit gepakt mag worden!
Wat ben ik trots op onze dochters, die samen naar voren kwamen, en vertelden, dat zij allebei een kraammand kregen toen hun kinderen werden geboren. En nu hadden ze bedacht, dat het leuk zou zijn, om nu hun vader, die ook start met een nieuwe levensfase, een pensioenmand te geven!
Wat origineel!!!!!!
Twee cadeautjes zijn al uitgepakt, straks mag het derde cadeautje.
Als alles uitgepakt is, laat ik het zien! Het eerste cadeau stond onder de mand, dat paste er niet in, en is als eerste uitgepakt.







15 opmerkingen:
Wat een grappig idee!!! Iedere dag weer een verrassing...
Wat een origineel cadeau!
Oh wat lief ! Ik ben erg benieuwd wat ze er allemaal in gestopt hebben :)
Fijn weekend
Elise
Inderdaad, heel erg origineel. Leuk elke dag een cadeautje!
Wat een origineel idee, die ga ik onthouden.... Spannend om elke dag wat uit te pakken.
Geniet beiden maar veel van deze nieuwe fase!!
Groetje van Henny Breedijk.
Zeker een zaagmachine om mooie spullen(k) voor Meike te maken.
Maar wat origineel.....zo moeder zo dochters hè ?
wat een geweldig idee, fenny! :-))
mja, jouw dochters hebben hun creativiteit van geen vreemden, eh? :-))
andries is maar wàt blij met al dat plezant vrouwvolk rondom hem?
het is genieten bij jullie! :-))
feestelijke zondag,
Leuk idee...óók voor de eerste 10 dagen ? :-)
Fijne zondag !
Groeten Sophia
Wat een leuk cadeau van jullie dochters.
Het zal wel wennen zijn zo samen thuis, misschien is het net vakantie, maar die gaat dan wel heel lang duren;-)
@ Mijn uitleg staat er nu onder :-)
Fijne dag
Wat leuk!! Elke dag spannend wat er nu weer voor verrassing uit komt!
Wat een leuk idee zeg, zo'n pensioenmand :-) Het is vast elke dag een feestje om een kadootje te mogen openen. Ben benieuwd wat er allemaal in de mand zit.
Een fijne dag!
liefs Insoon
Wat een orgineel idee!! Erg leuk! Ben heel benieuwd wat voor cadeautjes er allemaal in zaten!
Fijne avond verder!
Orgineel kado,alles al uitgepakt?
Wat een leuk idee. Zitten er ook 8 of 10 cadeautjes in?
Je andere boek die je stuurden net aan het begin van onze vakantie heb ik net bewonderd. Wat een creatieviteit!
Een reactie posten