Ik ben nu bezig met het scrappen van een album, December-memories.
De bladzijden die ik per dag maak, staan op Facebook, en ik plaats ze in een Google+-album.
Blz. 1, het woord vooraf, moet ik nog maken, maar tot nu toe heb ik gescrapt over 12 dagen in december.
Ik gebruik voor iedere pagina iets uit de kit van Berna Datema, Season of Joy.
Hier is de link naar mijn December memories 2013







10 opmerkingen:
Ik had je leuke scraps al op FB gevolgd en die scraps van B.D. zijn inderdaad superleuk en je gebruikt ze ook zo leuk en mooi.
Ik had er dus duidelijk toch wat gemist :-) Leuke serie wordt het zo van elke dag !
Doe je dat elke maand zo'n boek?? Of alleen december en dan van het afgelopen hele jaar?
Leuk om dan dezelfde kit te gebruiken. Wordt het een mooi geheel. Heb ik ook al eens gedaan. Lekker herinnering.
Fijn weekend
Leuk...in wezen net hetzelfde wat ik doe van een heel jaar ! ( iedere week een blad he ...)
Leuke herinnering...Ik heb ze nu al van een jaar of 4 in de kast staan...Mooie kijkboeken .....
En daar ga ik nog een poosje mee door .
Fijn weekend hoor
Groeten Sophia
Wat een mooie scraps heb je gemaakt van de afgelopen maand. Ga zo door, dan heb je straks in het nieuwe jaar een mooi aandenken aan deze maand.
Leuk idee Fenny, leuk om naar terug te kijken.
Ik denk dat ik niet meer weet waar ik de tijd vandaag moet halen haha
gr Elise
Wat een leuk idee.. en je hebt zo een mooie blijvende herinnering!
fijne kerstdagen, fenny! ;-))
laat over 23u en 3' de kurken knallen, fenny, en proost op een wondermooi 2014 voor jou en je gezinnetje! :-))
Wat leuk! Ik ben een ramp met scrappen maar ik vind het wel heel leuk om te zien.
Een reactie posten