Pagina's

tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

donderdag 12 december 2013

December-memories 2013

Bloggen?
Ik ben nu bezig met het scrappen van een album, December-memories.
De bladzijden die ik per dag maak, staan op Facebook, en ik plaats ze in een Google+-album.
Blz. 1, het woord vooraf, moet ik nog maken, maar tot nu toe heb ik gescrapt over 12 dagen in december.

Ik gebruik voor iedere pagina iets uit de kit van Berna Datema, Season of Joy.

Hier is de link naar mijn December memories 2013


10 opmerkingen:

marjolein vd fotokraam zei

Ik had je leuke scraps al op FB gevolgd en die scraps van B.D. zijn inderdaad superleuk en je gebruikt ze ook zo leuk en mooi.

marjolein vd fotokraam zei

Ik had er dus duidelijk toch wat gemist :-) Leuke serie wordt het zo van elke dag !

Harriët zei

Doe je dat elke maand zo'n boek?? Of alleen december en dan van het afgelopen hele jaar?
Leuk om dan dezelfde kit te gebruiken. Wordt het een mooi geheel. Heb ik ook al eens gedaan. Lekker herinnering.
Fijn weekend

Unknown zei

Leuk...in wezen net hetzelfde wat ik doe van een heel jaar ! ( iedere week een blad he ...)
Leuke herinnering...Ik heb ze nu al van een jaar of 4 in de kast staan...Mooie kijkboeken .....
En daar ga ik nog een poosje mee door .
Fijn weekend hoor
Groeten Sophia

Lief meisje zei

Wat een mooie scraps heb je gemaakt van de afgelopen maand. Ga zo door, dan heb je straks in het nieuwe jaar een mooi aandenken aan deze maand.

Elise zei

Leuk idee Fenny, leuk om naar terug te kijken.
Ik denk dat ik niet meer weet waar ik de tijd vandaag moet halen haha

gr Elise

Insoon zei

Wat een leuk idee.. en je hebt zo een mooie blijvende herinnering!

curieuzeneuzemosterdpot zei

fijne kerstdagen, fenny! ;-))

curieuzeneuzemosterdpot zei

laat over 23u en 3' de kurken knallen, fenny, en proost op een wondermooi 2014 voor jou en je gezinnetje! :-))

Jess zei

Wat leuk! Ik ben een ramp met scrappen maar ik vind het wel heel leuk om te zien.